سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از پیگیریهای لاریجانی از مراجع نظارتی درباره حقوقهای نجومی در تعطیلات پارلمان خبر داد.

پیگیریهای لاریجانی درباره حقوقهای نجومی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، بهرام پارسایی سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از تدوین گزارش کمیسیون متبوع خود درباره حقوقهای نجومی خبر داد و گفت: روز سه شنبه(22تیر) مسئولانی از دولت، قوه قضاییه، سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات گزارشاتی را در این زمینه به کمیسیون ارائه می‌کنند.

وی با تاکید براینکه کمیسیون اصل نود به دنبال ریشه‌یابی پرداختهای نامتعارف به برخی مدیران دولتی است، افزود: به‌دنبال دستور رئیس مجلس به کمیسیون اصل نود برای پیگیری حقوقهای نجومی، پس از دریافت گزارش از نهادی نظارتی، جمع‌بندی در این زمینه تهیه و تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود تا در صحن علنی  قرائت شود.

نماینده مردم شیراز در  مجلس با بیان اینکه  کمیسیون اصل نود در حال تدوین طرحی در جهت مقابله با پرداختهای غیر متعارف به مدیران دولتی است، گفت: احتمالاً این طرح تا یک‌ماه آینده نهایی می‌شود.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس تصریح کرد: در اواخر ماه مبارک رمضان نمایندگان میهمان دولتیها بودند که در آن جلسه مقرر شد تا یک‌ماه آینده دولت نیز لایحه‌ای درباره نحوه پرداختها به مدیران دولتی به مجلس ارائه کند.

پارسایی ادامه داد: نمایندگان تلاش دارند با تلفیق لایحه دولت و طرحی که  در مجلس تهیه می‌شود راههای سوء‌استفاده از بیت‌المال را برای برخی از مدیران دولتی ببندند.

وی با بیان اینکه رئیس مجلس پیگیر مسئله پرداختهای غیر متعارف به برخی از مدیران دولتی است، گفت: در روزهای که مجلس به مناسبت عید فطر تعطیل بود، اعضای کمیسیون اصل نود به ویژه علی لاریجانی رئیس مجلس پیگیر موضوع فیشهای حقوقی نجومی از مراجع نظارتی همچون دیوان محاسبات، سازمان بازرسی و قوه قضائیه بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.