۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 400472

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید با مصدومیت کریستیانو رونالدو در بازی با فرانسه گریه کرده است.

گریه مربی تراکتورسازی برای رونالدو!

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال پرتغال یکشنبه شب در فینال مسابقات یورو ۲۰۱۶ موفق شد با یک گل فرانسه را شکست بدهد و به عنوان قهرمانی برسد.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغال در نیمه اول مصدوم شد وبا گریه زمین را ترک کرد.

روی تابارز مربی تراکتورسازی که پرتغالی است، درباره قهرمانی تیم ملی پرتغال در رقابت‌های جام ملت های اروپا اظهار داشت: این قهرمانی برای ما پرتغالی ها یک رویا بود. ما عالی بودیم و به فینال رسیدیم. وقتی رونالدو مصدوم شد، انگار همه چیز مثل یک دیوار روی سر مان خراب شده بود اما ته دلمان امیدوار بودیم. 

وی ادامه داد: شخصا پس از مصدومیت رونالدو از جلوی تلویزیون بلند نشدم. مدام ایستاده بودم و بازی را تماشا می کردم. خیلی خوشحالم، این قهرمانی برای ما پرتغالی ها یک رویای بزرگ بود که محقق شد.

مربی دروازه بان های تراکتورسازی با اشاره به حال و روز کریس رونالدو بیان داشت: رونالدو فوق العاده است. وقتی او اشک می ریخت، خیلی ها مثل خودم با او اشک ریختیم. به خاطر کشورمان. خوشحالم که در نهایت جام گرفتیم.

تابارز در پایان درباره خوشحالی تعداد زیادی از ایرانی ها بابت قهرمانی پرتغال افزود: واقعا متعجب شدم. فکر نمی کردم کشور ایران اینقدر طرفدار تیم ملی پرتغال داشته باشد. مردم ایران واقعا فوق العاده هستند و خوشحالم که در ایران کار می کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.