قدس آنلاین-شهرکرد-سید رضا حسینی: برخورد جدی با قانون‌شکنان، مروجان گناه در جامعه و توزیع کنندگان مواد مخدر صدقه جاریه برای ماموران نیروی انتظامی است

 حفظ عفت عمومی جامعه از وظایف مهم نیروی انتظامی به شمار می رود

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد حجت الاسلام و المسلمین نکونام شامگاه دوشنبه 21 تیرماه در دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان تقریب به خدای متعال و انجام واجبات و ترک محرمات الهی را از نیازهای اساسی و کلیدی مسئولان برای انجام درست مسئولیت‌ها و وظایف دانست و تصریح کرد: از نیروری انتظامی که بار سنگین نظم بخشی و ایجاد سلامت در جامعه را بر عهده دارد، به مراتب انتظار بالاتری می‌رود که تقرب و پیوند عمیق‌تری با خدای متعال و ارزش‌های اسلامی و دینی داشته باشد تا بتواند در انجام این وظایف سنگین موفق و سربلند باشد.

امام جمعه شهرکرد ایجاد امنیت و سلامت در جامعه را از وظایف مهم نیروی انتظامی خواند و تاکیدکرد: نیروی انتظامی در ابعاد مختلف امنیت، اعم از امنیت در رفت و آمد جاده‌ای، امنیت شهرها، مرزها و مراکز مختلف نباید به هیچ حدی قانع باشد و باید بکوشد در تمام عرصه‌ها یک فضای سالم و أمن را ایجاد کند که انجام این مهم نیز با یاری خدا،  دینداری و پایبندی به اصول اعتقادی واسلامی ممکن است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام صلابت و رأفت به موقع و بهنگام نیروی انتظامی در برخورد با حوادث و اتفاقات را را بسیار مهم و تعیین کننده دانست و تصریح کرد:این که مأمور نیروی انتظامی بداند که در چه جایی و موقعیتی باید با صلابت و اقتدار برخورد کند و در کجا باید با مدارا، نرمش و ملاحظه برخورد کند، علاوه بر این که هنر و ظرافت یک مأمورنیروی اتنظامی را نشان می دهد، عمل به  وظیفه نیز به نحو مطلوب صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: مدارا و نرمش به موقع و بهنگام در ایجاد امنیت، دل‌های را به یکدیگر جذب خواهد کرد و صلابت و اقتدار به موقع نیز فضای رعب و وحشت و ناامنی را برای کسانی که قصد فساد و بی قانونی و بی نظمی در جامعه دارند را ایجاد خواهد کرد.

امام جمعه شهرکرد همچنین به هفته عفاف و حجاب نیز اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف سنگینی که بر عهده نیروی انتظامی است، مسئله حفظ و رعایت عفت عمومی جامعه است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام تاکید کرد: عفت عمومی باید در جامعه حفظ شود چرا که جامعه، جامعه اسلامی و نظام، نظام برآمده از اسلام است و باید اسلام و شعائر اسلامی در عرصه جامعه نمود داشته باشد و نمی شود که نظام اسلامی باشد اما گناه، بی‌اخلاقی، نازیبایی و حریم‌شکنی در آن مشاهده شود.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر این که حریم‌شکنان در جامعه اسلامی باید احساس ناامنی کنند تصریح کرد: اگر باید دین و اررزش‌های اسلامی در جامعه نمود داشته باشد، لازمه‌اش برخورد جدی، تذکر و أمر به معروف و نهی از منکر به کسانی است که حریم و حرمت دین خدا و جامعه خدایی را می‌شکنند.

امام جمعه شهرکرد افزود: در برخورد با حریم شکنی‌ها و نازیباهایی در جامعه،  در یک زمان‌ها و موقعیت‌هایی باید با مدار و در یک زمان‌هایی با صلابت و جدیت باید برخورد کرد طوری که هنجارشکنان احساس ناامنی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی را بر به جا گذاشتن و ثبت‌کردن صدقه جاریه از خودشان در دوران مسئولیت توصیه کرد و گفت: تأمین سلامت و امنیت جامعه و تودهنی‌زدن و برخورد جدی با قانون‌شکنان، اخلال‌گران در نظم عمومی جامعه و کسانی که می‌خواهند امنیت و سلامت جامعه را با توزیع مواد مخدر، ترویج جلسات گناه و حرمت‌شکنی‌ها برهم بزنند، صدقه جاریه است که قطعا در پرونده اعمال شما ثبت و ضبط و مایه روسپیدی شما در آخرت خواهد شد.

پیش از سخنان نماینده ولی فقیه در استان  سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری طی سخنانی تلاشهای این نیرو در برخورد با مفاسد اجتماعی و مبارزه با ناامنی را بیان کرد و محورهایی از فعالیتهای نیروی انتظامی را برشمرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.