نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و دیگر ابرقدرت‌ها هم نتوانستند ایران اسلامی را به‌زانو در بیاورند چه رسد به آل سعود که این روزها به آل سقوط تبدیل شده است.

«آل سعود» این روزها به «آل سقوط» تبدیل شده است

به گزارش قدس آنلاین،احمد سالک در گفت‌وگو باایسنا درباره لفاظی‌های ترکی الفیصل رییس سابق دستگاه اطلاعاتی عربستان سعودی در اجتماع منافقین در پاریس، اظهار کرد: ترکی فیصل که سوابق زیادی در مزدوری آمریکا و رژیم صهیونیستی دارد کوچک تر از آن است که خواسته‌ای را در مورد ایران داشته باشد. اصولاً فرد مزدور حرفی را به زبان می‌آورد که مذاق اربابش خوش بیاید. آمریکا و دیگر قدرت‌ها هم نتوانستند ایران اسلامی را به زانو در بیاورند چه برسد به عربستان که خود در حال اضمحلال است.
وی افزود: به کوری چشم دشمنان امروز ایران اسلامی در جهان از قدرت قابل ملاحظه‌ای برخوردار است به‌گونه‌ای که از قدرت بازدارندگی بالایی برخورداریم. دنیا روی قدرت ایران حساب ویژه‌ای باز کرده است.
وی تصریح کرد: وقتی افراد کوته فکر حرف‌هایی را به زبان می‌آورند بدون شک شعور و عقل خود را از دست داده‌اند. اگر درست بخواهیم سخنان ترکی فیصل را بررسی کنیم می‌بینیم که این حرف‌ها در اجتماع منافقان جنایتکار ایراد شده و برد زیادی نداشته است. مخاطب این سخنان مغرضانه کسانی بوده‌اند که دستشان به خون هزاران نفر آلوده است.
این نماینده مجلس گفت: سخنان ترکی فیصل بیشتر برای احیا موقعیت از دست رفته عربستان در منطقه است. مرده‌های عمودی گاهی یک عربده‌کشی می‌کنند تا بلکه بتوانند خود را نجات دهند. علاوه بر این همان‌طور که دیدیم این شاهزاده سعودی با اعلام مرگ مسعود رجوی یک افتضاح به بار آورد؛ چراکه منافقین با شنیدن این خبر به شادی پرداختند که این خود نشان می‌دهد که اعضای منافقین هم دوست داشته‌اند که رجوی بمیرد. این نوع اجلاس‌ها برای خوش خدمتی به استکبار و غرب برگزار می‌شود که در نتیجه کاربردی ندارد و این افراد ساده‌اندیش با برگزار چنین خیمه شب بازی‌هایی بیشتر اسباب مسخره خود را فراهم می‌کنند. 
وی ادامه داد: عربستان سعودی که به آل سقوط تبدیل شده احساس کرده است که در این یک سالی و اندی که یمن را بمباران کرده است و نتیجه‌ای به دست نیاورده است دست به چنین اعمال خنده‌داری می‌زند. از طرف دیگر آن‌ها به خوبی می‌بینند که نفوذ ایران اسلامی در عربستان در حال گسترش است و به وحشت افتاده‌اند. پس می‌بینیم که عربستان در بدترین شرایط خود قرار دارد به همین دلیل مقامات از کار افتاده خود را به دور دنیا می‌فرستند تا چنین لفاظی‌های مسخره‌ای را در مجالس نمایشی ایراد کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.