قدس آنلاین:رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از کشف ۱۱ کيلو و ۳۸۰ گرم موادمخدر از نوع ترياک در بطري نوشابه و دستگيري يک قاچاقچي خبر داد.

کشف ۱۱ کيلو ترياک در بطري های نوشابه

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، سرهنگ محمد غلامي گفت: در پي گزارش رسيده مبني بر اينکه فردي با يک دستگاه پژو 206 مبادرت به انتقال موادمخدر از خراسان رضوي به خراسان شمالي مي کند، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

اين مقام انتظامي افزود: مأموران پس از بررسي صحت و سقم موضوع با برنامه ريزي، اتخاذ تدابير لازم و هماهنگي فرماندهي انتظامي شهرستان فاروج وارد عمل شدند.

وي در ادامه اظهار داشت: مأموران مبارزه با موادمخدر خراسان شمالي و شهرستان فاروج در عمليات مشترک موفق شدند خودروي موردنظر را در ابتداي شهرستان فاروج شناسايي و پس از تعقيب و مراقبت لازم خودرو را توقيف کنند.

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر خراسان شمالي تصريح کرد: در بازرسي بعمل آمده از خودروي پژو 206 مقدار 11 کيلو و 380 گرم مواد مخدر ازنوع ترياک که به طور ماهرانه  پشت صندلي شاگرد در 6 بطري نوشابه خانواده به طور ماهرانه جاسازي شده بود، کشف و ضبط شد.

سرهنگ غلامي در پايان با اشاره به اينکه در اين راستا يک متهم و يک دستگاه خودروي پژو 206 توقيف شد، خاطرنشان کرد: متهمان بهمراه مواد مکشوفه براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.