قدس آنلاین : استاندار خراسان رضوی بر افزایش ایمنی در محورهای روستایی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد.

راه روستایی برات آباد شهر قلندر آباد در فریمان به بهره برداری رسید

استاندار خراسان رضوی بر افزایش ایمنی در محورهای روستایی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد.
علی رضا رشیدیان در  حاشیه ی مراسم بهره برداری از پروژه ی راه روستایی برات آباد شهر قلندار آباد فریمان، توسعه ی همه جانبه ی روستاها را یکی از اولویت های مهم دولت برشمرد و اظهار داشت: برای تحقق این مهم طی سه سال گذشته اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.
وی افزود: از جمله ی آن ها می توان به تامین زیر ساخت ها در مناطق کمتر توسعه یافته و روستایی، تلاش برای ایجاد مشاغل خرد، خانگی و ایجاد صنایع تبدیلی با محوریت بخش کشاورزی در جوار روستاها اشاره کرد.
استاندار خراسان رضوی گفت: با رسیدگی به روستاها، علاوه بر پایداری جمعیت و افزایش تولید، به حل معضل حاشیه نشینی در جوار شهرهای بزرگ نیز کمک شایان توجهی می شود.
رشیدیان ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری و شورای شهر در زیبا سازی، مبلمان شهری و ساماندهی ورودی شهر قلندر آباد، خاطر نشان کرد: مردم ما شایسته ی دریافت بهترین خدمات هستند و باید برای ارتقای خدمت رسانی به آنان تلاش کنیم.
وی همچنین از روند عملیات اجرایی جاده ی در دست احداث ( پروژه ی مشارکتی اداره کل راه و شهر سازی و شهرداری) سفید سنگ به شاهان گرماب نیز بازدید کرد.  
گفتنی است؛ راه روستایی برات آباد به طول شش کیلومتر با خود یاری مردم، کشاورزان منطقه و همکاری اداره کل راه و شهرسازی (تخصیص 256 تن قیر رایگان)  و آستانقدس رضوی به بهره برداری رسید.
با بهره برداری از این پروژه 46 خانوار از نعمت راه آسفالت روستایی برخوردار شدند.
پایان بخش برنامه های سفر یک روزه ی استاندار خراسان رضوی به این شهرستان، بازدید از عملیات اجرایی باند دوم محور فریمان به سنگ بست بود.  
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.