قدس آنلاین- تبریز: استاندار آذربایجان شرقی گفت: تجربه نشان داده است که اقتصاد کشور نمی تواند با بودجه دولتی رونق بگیرد و برای اینکه بتوانیم شاهد شکوفایی اقتصادی باشیم باید به بخش سرمایه گذاری به ویژه سرمایه گذاری در بخش گردشگری که خود باعث پویایی اقتصاد است توجه ویژه ای داشته باشیم.

 اقتصاد، تنها با بودجه دولتی رونق نمی‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  اسماعیل جبارزاده امروز در مراسم افتتاح هتل لاله پارک تبریز افزود: مقدماتی را فراهم خواهیم کرد که در سال 2018 جاذبه های گردشگری آذربایجان به صورت ویژه معرفی شود و این اتفاق باعث پشرفت منطقه شود.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی باید به مقوله تبریز 2018 توجه ویژه داشته باشند و نهادهای متولی را در راین راه همراهی کنند.

وی با اشاره به اهمیت افتتاح هتل کایا لاله پارک تبریز در آستانه سال 2018 خاطر نشان کرد: افتتاح این مجموعه فرصتی بسیار ارزشمند برای تامین زیرساخت‌های گردشگری این شهر است و سرمایه گذاران تا به حال به خوبی پیش رفته‌اند و انتظار می رود پس از این مسئولین از این مجموعه باید حمایت های لازم را داشته باشند.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: سرمایه گذار تبریزی این مجموعه با سرمایه گذرای در شهر خود عشق و علاقه اش به تبریز را نشان داد و انتظار می رود الگویی برای سایر سرمایه گذاران باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.