همزمان با ادامه پیشروی ارتش سوریه در حومه شمالی حلب ۸۰ تروریست در حملات ارتش سوریه و کمین نیروهای مقاومت به هلاکت رسیدند.

هلاکت ۵۰ تروریست در کمین نیروهای مقاومت حلب + تصاویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، ارتش سوریه کنترل دو منطقه مسکونی در منطقه اللیرمون واقع در شمال حلب را به دست گرفت و به این ترتیب  بر کارگاه اسفنج به سمت میدان اللیرمون کنترل پیدا کرد.

یک منبع میدانی گفت: گروهی از مجموعه موسوم به «سپاه قدس فلسطین» توانستند خطوط دفاعی تروریست‌ها را در اردوگاه حندرات درهم بشکنند و منطقه المداجن و الکروم را به صورت کامل در اختیار خود بگیرند و در کمینی که برای تروریست‌ها گذاشته بودند 50 تروریست به هلاکت رسیدند.

در همین رابطه بیش از 30 تروریست از گروه‌های «احرار الشام» و «لواء حلب» در درگیری با ارتش سوریه در جبهه «فرع المرور» در حلب کشته شدند.

همچنین «عبداللطیف درویش» امیر گردان «فراسان الخلافه» زیرمجموعه گروه تروریستی «جبهه النصره» در جبهه الملاح در حومه شمالی حلب کشته شد.

همزمان نیروی هوایی حملات سنگین خود را علیه مواضع گروه‌های مسلح در اطراف جاده «الکاستیلو» و اطراف مزارع الملاح جنوبی ادامه می‌دهد و تمامی تلاش‌ گروه‌های مسلح برای بازگرداندن مناطقی که طی چند روز گذشته از دست داده‌اند، بی‌نتیجه ماند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.