قدس آنلاین- تبریز: مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: طی دوماهه نخست سال جاری ۵ هزار و ۳۷۲ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده که ۱۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش نشان می‌دهد.

 ۵۳۷۲ نفر در آذربایجان‌شرقی دعوا کردند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، بهرام صمدی راد اظهار داشت: در دوماهه نخست سال جاری 5 هزار و 372 نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی آذربایجان شرقی مراجعه کردند. این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که تعداد مراجعان 6 هزار و 18 نفر بود حدود 11 درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی افزود: از کل مراجعان نزاع در دوماهه نخست سال جاری یک هزار و 414 نفر زن و 3 هزار و 958 نفر مرد بودند. این در حالی است تعداد مراجعان زن در دوماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 7 درصد و تعداد مراجعین مرد 12 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: بر اساس همین گزارش کل آمار مراجعین مدعی نزاع در سال 94 برابر با 34 هزار و 805 نفر بوده که از این تعداد 9 هزار و 35 نفر زن و 25 هزار و 770 نفر مرد بودند.

وی تصریح کرد: مراجعان مدعی نزاع در اردیبهشت سال گذشته برابر با 3 هزار و 85 نفر بود که این رقم در مدت مشابه سال جاری به 2هزار و 884 نفر کاهش‌یافته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.