قدس آنلاین - ایلام: معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري ايلام گفت: ايلام در حال صنعتي شدن و حرکت در مسير پيشرفت صنعتي است که اين مهم، وظيفه استاندارد را به مراتب سنگين‌تر خواهد کرد.

پیشرفت صنعتی ایلام وظیفه استاندارد را سنگین تر می کند

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، دکتر حشمت اله عسگری در مراسم تکريم و معارفه مدير کل قديم و جديد اداره کل استاندارد استان ايلام با بیان اینکه موضوع استاندارد و استاندارد سازي با تمام انسان‌ها و دستگاه‌ها و همه فصول هزينه سبد يک خانوار سر و کار دارد و به هر بخشي يا به عبارتي چهار گوشه زندگي انسان که رجوع کنيم مقوله استاندارد پيش‌روي ماست، اظهارداشت: استاندارد بدان خاطر حائز اهميت است که در دنيا شاخص‌هاي ارزيابي در هر زمينه بر اساس معيارهاي مطلوب استاندارد سنجيده مي‌شود که در مباحث اقتصادي نيز ملاک‌هاي استاندارد عامل تضمين و پيشبرد کار هستند

وی با اشاره در برخي بازارها حضور بازرگانان ما کم رنگ شده که اين امر نيازمند رعايت استاندارد‌هاست، افزود: آينده صادرات کشور از مرز بين‌المللي مهران بخشي از آن مسير استاندارد مي‌گذرد که خوشبختانه اعتبار اين دستگاه در سال جاري نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري ايلام به جایگاه حاکمیتی استاندارد در دنیا و ایران اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: ايلام در حال صنعتي شدن و حرکت در مسير پيشرفت صنعتي است که اين مهم، وظيفه استاندارد را به مراتب سنگين‌تر خواهد کرد چرا که در بخش‌هاي زيربنايي از جمله سيمان، فولاد، مصالح ساختماني و ... استاندارد بايد بيش از پيش ايفاي نقش کند.

دکتر حشمت اله عسگری با بیان این مطلب که امروز در کنار صنعتي شدن مقوله بزرگ و با اهميت صادرات در استان ايلام وجود دارد، ادامه داد: در همين راستا در حال تعدد مرزهاي استان با کشور عراق هستيم و اين مهم استاندارد را پر کارتر خواهد کرد و نبايد فراموش کرد که پايداري بازار مرهون استاندارد‌سازي است.

وی با بیان اینکه اداره کل استاندارد استان ايلام از جمله دستگاه‌هايي است که توجه ويژه‌اي به مديريت منابع انساني دارد، یادآور شد: اولويت استاندار بر رشد بانوان در حوزه‌هاي مديريتي استان است.

گفتنی است در پایان اين مراسم از زحمات مهندس محمد مددي مدیرکل سابق استاندارد ایلام تقدير و مهناز همتي به عنوان مدير کل جديد استاندارد استان ايلام معارفه شد. خانم مهناز همتي پيش از اين معاون ارزيابي انطباق اداره کل استاندارد ايلام بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.