۷ شهروند مشهدی که صبح امروز در یک ساختمان مسکونی در میان دود و آتش محبوس شده بودند، نجات یافتند.

۷ شهروند مشهدی از میان دود و آتش نجات یافتند
 
به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر و به نقل از پایگاه خبری آتش‌نشانی مشهد، مقارن ساعت ۵ و ۳۴ دقیقه صبح امروز دود متصاعد شده از یک مجتمع مسکونی  واقع در خیابان مجد مشهد موجب شد تا شهروندان از سامانه امداد و نجات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد طلب استمداد کنند.

این در حالی است که ساکنین طبقه سوم ساختمان مزبور انتشار دود شدید در سرویس پله را ناشی از حریق خودروی سواری فرض  کرده بودند که در اعلام به سامانه تلفنی ۱۲۵ نیز آتش‌سوزی خودرو پارک شده در داخل پارکینگ گزارش شده بود.

ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد با دریافت این خبر آتش نشانان ایستگاه شماره ۳ را به محل حادثه اعزام کرد که با حضور آتش نشانان در محل و مشاهد دود و آتش در طبقه دوم این ساختمان در خواست نیروی کمکی شد .

بر پایه این خبر و به‌گفته مدیر منطقه دو عملیات آتش نشانی مشهد، حریق و دود غلیظ متصاعد شده بر اثر این آتش سوزی تعداد ۷  شهروند را در محاصره قرار داد که با حضور آتش نشانان ایستگاه های ۳و ۱۰ آتش‌نشانی، این شهروندان نجات یافتند.

آتش پاد دوم ابوالفضل تیموری در این رابطه اظهار کرد: حریق در این ساختمان سه طبقه مسکونی از قسمت سرویس پله طبقه دوم آغاز شد که علت آن در بررسی‌های اولیه احتمال می‌رود اتصالی در سیستم روشنایی این قسمت باشد.

 تیموری کانون این حریق را جاکفشی چوبی واقع در طبقه دوم این ساختمان عنوان کرد و گفت: با حضور آتش۲نشانان در کمترین زمان ممکن این حریق اطفا و با تخلیه دود از طبقات و همچنین به کارگیری تجهیزات تنفسی شهروندان گرفتار در میان دود و آتش که سه تن آنها در طبقه همکف خواب بودند ، نجات داده شدند.

وی افزود: تلاش آتش‌نشانان علاوه بر نجات جان شهروندان محبوس موجب شد تا از سرایت آتش به سایر طبقات جلوگیری شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.