گروه «​سیاست» قدس آنلاین/ ملیحه زرین‎پور: منافقین که به‎شهادت‎رساندن جمع کثیری از مردم انقلابی ایران را در کارنامه سیاه خود دارند، با وجود از دست‎دادن رهبر خود، باز هم اجلاس سالانه خویش را در پاریس تشکیل دادند. ظلمی که این گروهک کور دل علیه ملت ایران روا داشتند، بر هیچ کس پوشیده نیست و اسناد آن موجود است. همه می‎دانند که منافقین داخل نظام جمهوری اسلامی فعالیت داشتند و علیه آن دسیسه می‎چیدند. از بدو تأسیس سازمان منافقین، کشورهای غربی از آنها حمایت آشکار از کرده ‏اند.

حمایت عربستان از منافقین برای تحت فشار گذاشتن محور مقاومت است

جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، در این باره می‎گوید: حمایت سرویس‏های اروپایی، آمریکایی و رژیم صهیونیستی از جریان منافقین باعث به‎شهادت‏رسیدن 17 هزار نفر از مردم انقلابی ایران شد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه توانایی نظامی منافقین به‎قدری نبود که بتوانند این حجم عظیم ترورها را شکل دهند، می‎افزاید: تنها با پشتوانه سرویس‏های جاسوسی کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی است که منافقین توانستند این ترورهای ناجوانمردانه را علیه نظام انجام دهند.

* مخالفت با اسلام ناب، حمایت از تروریست‎ها

وی معتقد است که آمریکایی‎ها، اروپایی‎ها و رژیم صهیونیستی از ابتدا با اسلام ناب مخالف بودند و برای مبارزه با این دین الهی، دست‎هایی را در کشور فعال کردند تا بتوانند جلوی گسترش اسلام اصیل و تحولات بعدی انقلاب اسلامی را بگیرند. قدوسی کریمی به دستور امام خمینی(ره) مبنی بر مبارزه جدی با گروهک منافقین اشاره می‎کند و می‎گوید: پس از دستور امام راحل بسیاری از این منافقین کوردل به کشورهای اروپایی رفتند اما عمده توان خود را از داخل جمهوری اسلامی به عراق منتقل کردند. وی ادامه می‎دهد: در عراق نیز منافقین با تمام توان در خدمت اهداف سیاسی صدام قرار گرفتند و در میان مردم آن کشور هم به کشتارهای وسیعی دست زدند.

این نماینده مجلس می‏گوید: پس از آنکه مردم عراق از وجود صدام حسین رهایی یافتند، منافقین بیکار ننشسته و با برخورداری از حمایت سازمان ملل و آمریکا توانستند توان خود را به فرانسه و چند کشور دیگر منتقل کنند.

وی به برگزاری سالانه اجلاس منافقین در فرانسه اشاره می‏کند و می‏گوید: یکی از برگ‎های سیاه تاریخ کشور فرانسه و آمریکا، ایجاد رابطه با منافقین و پناه‎دادن به آنهاست.

کریمی قدوسی با بیان اینکه امروز کشورهایی که ادعای مبارزه با تروریسم را دارند از منافقین حمایت می‏کنند، حمایت غربی‏ها از منافقین را به دلیل اهداف سیاسی می‎داند و می‎گوید: این همکاری ادامه همان دشمنی‎ها با جمهوری اسلامی است زیرا در مبارزه مستقیم از جمهوری اسلامی شکست خورده و دست به دامان تار عنکبوت ضعیفی مانند منافقین شده‏اند و می‏خواهند از آنها به عنوان ابزاری برای ایستادگی در برابر جمهوری اسلامی استفاده کنند.

* سیاستمداران بی‎خرد و سیاست دشمنی و تفرقه در منطقه

حضور سعودی‏ها در اجلاس امسال منافقان و در شرایط فعلی جهان اسلام، از نگاه نابخردانه سیاستمداران این کشور خبر می‎دهد. این حضور سعودی‎ها در اجلاس منافقین، بیش از آنکه نشان‎دهنده دشمنی ایران و عربستان باشد، بیانگر تفرقه در میان مسلمانان است.

احمد دستمالچیان که سابقه سفارت در لبنان را در کارنامه سیاسی خود دارد و زمانی هم کاردار ایران در عربستان بود، با تأکید بر اینکه عربستان چهره جدیدی از خود نشان نداده است، می‏گوید: سعودی‏ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان دشمن ایران فعالیت کرده‏اند و امروز هم که در اجلاس سالانه منافقین شرکت می‏نمایند، همان سیاست را دنبال می‏کنند.

وی عربستان را عروسک خیمه‎شب‏بازی اسراییلی‎ها می‎داند و می‎گوید: عربستان نقش خود در دشمنی با ایران را آشکارتر از گذشته بازی می‎کند و نشانه آشکار آن، همکاری رو به گسترش با اسراییل و آمریکا در منطقه است. دستمالچیان به کمک‎های مالی و نظامی عربستان به صدام اشاره می‎کند و می‎گوید: پس حضور سعودی‎ها در اجلاس امسال منافقین به معنی فعالیت تازه‏ای از سوی حکام این کشور علیه نظام جمهوری اسلامی نیست بلکه می‎خواهند نقش خود را آشکارتر از گذشته ایفا کنند.

دستمالچیان ادامه می‎دهد: وقتی سعودی‎ها آشکارا می‎گویند که دشمن اصلی آنها ایران است نه اسراییل، یعنی می‎خواهند ایران را تحت فشار قرار دهند و مهم‎تر از آن، محور مقاومت را تضعیف کند و همه اینها در راستای پشتیبانی از رژیم صهیونیستی است.

او سیاست دشمنی آشکار عربستان با ایران را سیاستی مفتضحانه می‏خواند و بیان می‏دارد: دلیل حضور سعودی‎ها در اجلاس منافقان این است که تا کنون نتوانستند به هیچ یک از اهداف خود علیه جمهوری اسلامی دست یابند و به همین دلیل، دست به دامن گروهک منافقین شده‏ اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.