معاون سابق وزیر خارجه کشورمان با اشاره به نقش مخرب عربستان در پرونده سوریه گفت که رفتار ریاض در منطقه، تنها به تحقق اهداف جاه طلبانه رژیم صهیونیستی کمک می‌کند.

 رفتار ریاض، تنها به تحقق اهداف جاه طلبانه رژیم صهیونیستی کمک می‌کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، حسین امیرعبداللهیان معاون سابق وزیر خارجه و دیپلمات ارشد مباحث راهبردی با تاکید مجدد بر حمایت کشورمان از محور مقاومت گفت: تهران به حمایت قاطع خود از سوریه ادامه می‌دهد.
وی در ادامه افزود: تروریست‌های تکفیری کارگزاران دستگاه‌های امنیتی و صهیونیستی در سوریه، عراق و منطقه هستند.
امیرعبداللهیان درباره سیاست واشنگتن در قبال منطقه نیز گفت: رفتار آمریکا در قبال تحولات منطقه و سوریه موذیانه و مداخله گرانه  است.
معاون سابق وزیر خارجه همچنین گفت که تداوم روش‌های امنیتی و نظامی علیه مردم و نظام سیاسی سوریه منجر به تقویت بیشتر پدیده تروریسم و گسترش مهاجرت به سوی غرب می‌شود.
دیپلمات ارشد مباحث راهبردی در ادامه افزود: با افتخار و صدای بلند از محور مقاومت در منطقه حمایت می‌کنیم و آنرا برای حفظ امنیت منطقه در مقابل طراحی‌های خطرناک نظام سلطه، تحرکات رژیم صهیونیستی و تروریسم تکفیری ضروری می‌دانیم و نقش رئیس جمهور بشار اسد در حفظ وحدت ملی، تمامیت ارضی و ثبات سوریه  کلیدی است.
وی گفت که راهکار واقعی در سوریه بر پایه دو مؤلفه مبارزه قاطع و موثر با تروریسم  و حل سیاسی استوار است.
معاون سابق وزیر خارجه کشورمان درباره سیاست‌های رژیم سعودی در منطقه نیز گفت: نقش عربستان  در پرونده سوریه کماکان مخرب و غیرسازنده است. رفتار ریاض در منطقه، تنها به تحقق اهداف جاه طلبانه رژیم صهیونیستی کمک می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.