قدس آنلاین- تبریز: شهردار تبریز گفت: امروز، قطار شهری تبریز از هشت رام واگن برخوردار است که از این تعداد دو رام در حال رفت و برگشت در مسیر فاز اول خط یک است.

قطار شهری تبریز از هشت رام واگن برخوردار است

به گزارش قدس آنلاین از تبریزُ صادق نجفی در جریان بازدید معاون رئیس‌جمهور و رئیس‌سازمان برنامه‌و بودجه کشور از ایستگاه‌های مترو در میدان ساعت و میدان شهید بهشتی تبریز اظهار کرد: شهرداری تبریز در سال‌های اخیر سعی داشته، پروژه مترو را در بخش های مختلف مدیریت، تملک، عمرانی و فنی، با نگرش ویژه‌ای پیگیری کند.

وی با بیان این‌که شهرداری و دولت در پیگیری اهداف مترو، همدل و همراه هستند، تصریح کرد: این همراهی و هماهنگی موجب شده دستاوردهای پروژه مترو، در هر دو بخش تکمیل زیرساخت‌ها و تامین واگن‌ها با سرعت پیگیری شود.

شهردار تبریز یادآور شد: کل هزینه‌ای که شهرداری تبریز از آغاز رسمی عملیات پروژه تا سال 92 صرف کرده بود، 218 میلیارد تومان بوده با این حال، از سال 92، 530 میلیارد تومان از سوی شهرداری تبریز صرف این پروژه شده است.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: امروز، قطار شهری تبریز از هشت رام واگن برخوردار است که از این تعداد دو رام در حال رفت و برگشت در مسیر فاز اول خط یک است.

نجفی اظهار داشت: برای رسیدن پروژه به وضعیت ایده‌آل، نیازمند سرعت‌بخشی به تزریق اعتبارات هستیم تا بتوانیم تاثیرگذاری پروژه را در کیفیت زندگی شهروندان، افزایش دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.