قدس آنلاین- تبریز: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز، از انتشار فراخوان برای فیلم نامه نویسی پویانمایی تبریز ۲۰۱۸ خبر داد.

 انتشار فراخوان برای فیلم نامه نویسی پویانمایی تبریز ۲۰۱۸
 حجت الاسلام احمد حمیدی، با اعلام این خبر گفت: انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 میلادی، اتفاقی مهم برای این شهر است که باید در راستای اعتلای تبریز و جایگاه این کهن شهر، از آن بهره برداری شود.

رییس کمیته تبلیغات تبریز 2018 ادامه داد: اولین گام برای تحقق این هدف، شناساندن تبریز و معرفی داشته های فرهنگی، تاریخی و مذهبی این شهر است که باید در این راه، از ابزار تبلیغاتی مختلف استفاده کنیم.

وی با اشاره به انتشار فراخوان فیلم نامه نویسی پویانمایی برای تبریز 2018، اذعان داشت: این فراخوان به صورت مشترک، از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی  آذربایجان شرقی و با هدف ایجاد ارتباط با هنرمندان فیلم نامه نویس پویا نمایی و استفاده از ظرفیت این هنردر راستای میزبانی شایسته تبریز در سال 2018، منتشر شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز، اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در این فراخوان، می توانند با مراجعه به وب سایت www.artabriz.it، از شرایط پذیرش فراخوان اطلاع حاصل و در صورت تمایل، در آن شرکت کنند.

حمیدی تاکید کرد: به برگزیدگان شرکت کننده دراین فراخوان، جوایز ارزنده ای نیز اعطا خواهد شد.

مهلت ارسال آثار به این فراخوان، 31شهریورماه سال جاری اعلام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.