۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸
کد خبر: 401681

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: شیعیان به ویژه آن‌هایی که به تازگی به این مذهب گرایش پیدا می‌کنند از هیچ تهدیدی واهمه نداشته باشند و با مطالعه منابع معتبر دانش و آگاهی خود را به‌روز کنند.

 تشرف جوان بهائی به مذهب شیعه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، امروز و در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان، جوان بهائی با گفتن شهادتین، آئین شیعه را برای خود انتخاب کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در این جلسه خطاب به «نوید فرصتی‌پور»، اظهار کرد: باید مطالعات خود در زمینه تشیع را بیشتر کرد، به‌ویژه مطالعه خاطرات افرادی که این مذهب را برای خود انتخاب کرده‌اند، می‌تواند در طی این مسیر کمک‌ خوبی باشد.

آیت‌الله علی خاتمی با تاکید بر اینکه نباید تحت تاثیر تهدیدات قرار گرفت، گفت: اسلام دین منطق است و چون مطابق با فطرت انسان است، هر انسان آزاده‌ای آن را با جان و دل می‌پذیرد.

وی با اشاره بر لزوم اهتمام به دستورات مذهبی در زندگی روزمره، خطاب به این جوان تازه شیعه شده، اظهار کرد: با مراجعه به کتب معتبر شیعی باید در راستای فراگیری اصول دینی اهتمام ویژه داشته باشد تا بتواند در این مسیر قدم‌های محکمی بردارد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله خاتمی در پایان این جلسه یک جلد کلام‌الله مجید، یک جلد نهج‌البلاغه و یک جلد کتاب مفاتیح‌الحیات تالیف آیت‌الله جوادی آملی که در زمینه مباحث سبک زندگی اسلامی و سلوک فرد مسلمان است را به این جوان تازه شیعه شده، اهداء کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.