مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت گفت: مشترکان شرکت الیت ۱۰ میلیارد تومان به این شرکت بدهکار هستند.

 شهروندان مشهدی ۱۰ میلیارد تومان به "الیت" بدهکار هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، سید حسین هاشم‌زادگان در زمینه میزان خطای انسانی ثبت پلاک خودروها در پارک حاشیه‌ای اظهار داشت: براساس بررسی انجام شده میزان دقت دستگاه‌های ثبت پلاک خودروها 96.6 درصد است، این در حالی است که براساس شکایات مردمی از شرکت الیت اشتباهات انسانی ثبت پلاک 3 صدم درصد است.

وی افزود: با این وجود در حال بررسی و رصد آخرین تکنولوژی‌ها برای برداشت اطلاعات هستیم که چگونه می‌توان هزینه‌ها را کاهش داد.

مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت در زمینه استفاده از پارکومتر در معابر شهری ادامه داد: پارکومتر برای مکان‌هایی استفاده می‌شود که مردم خویش فرما هستند که در شهرهایی مثل تهران و اصفهان از آن استفاده می‌شود؛ با این حال این شهرها درخواست دادند که از تجربه شهر مشهد در مدیریت پارک‌ حاشیه‌ای استفاده کنند.

هاشم‌زادگان با بیان اینکه معابر تحت پوشش الیت به سه درجه الف، ب و جیم تقسیم‌بندی شده‌اند، گفت: این معابر متناسب با نوع درجه‌بندی نرخ‌گذاری شده اما به طور کلی پارک خودرو در نیم ساعت اول رایگان و با اضافه شدن هر نیم ساعت 15 درصد به مبلغ تعرفه اضافه می‌شود.

وی در زمینه میزان بدهی مشترکان به شرکت الیت بیان کرد: در حال حاضر مشترکان مبلغی معادل 10 میلیارد تومان به شرکت الیت بدهکار هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.