عضو بسیج جامعه پزشکی گفت: اظهارات داریوش مهرجویی در شرایط غم و اندوه نثار جامعه پزشکی شده که برخلاف عقل، عدل و هنر است.

پیشنهاد یک پزشک به مردم درباره سخنان تند داریوش مهرجویی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، خلیل محمدزاده در ارتباط با اظهارات داریوش مهرجویی نسبت به پزشکان گفت: به اظهارات این فرد در جامعه نباید دامن زد چرا که مهرجویی در شرایط غم و اندوه حرف‌هایی را نثار جامعه پزشکی کرده که برخلاف عدل، عقل و هنر است.

وی افزود: قضاوت در پرونده پزشکی مرحم عباس کیارستمی بدون بررسی توسط خبرگان و پزشکان ذی‌فن ارزش چندانی ندارد. همچنین قصور و تخلف ممکن است در هر صنف و تخصصی پیش آید.

عضو بسیج جامعه پزشکی ادامه داد: طبیعی است که مراجع ذی‌صلاح در این ارتباط موضوع را بررسی کرده و اعلام نظر می‌کنند و اینکه فرد یا افرادی براساس هیجان و بدون بررسی‌های لازم و کارشناسانه با اظهارات خود زمینه را برای تحریک احساسات عمومی مهیا و بر پیکر جامعه پزشکی شلاق زنند منطقی نیست. 

این پژوهشگر و استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: قطعا داریوش مهرجویی عزیز وقتی عصبانیتش فرو نشست و آرام گرفت به گونه‌ای عادلانه، عاقلانه و هنرمندانه سخن خواهد گفت. همچنین جبران مافات خواهد کرد.

علی‌محمدزاده در پایان از همه افراد درخواست کرد که داریوش مهرجویی را به دلیل نسبت‌های ناروایی که به جامعه پزشکی داده‌اند بیش از این شماتت نکنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهناز IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 0
    اقای مهرجویی چطوربه خودشون چنین اجازه ای دادندکه قبل از نظر کارشناسان ، پزشک معالج رواحمق خطاب کنندو درخواست کشتنش رو بدن.واقعا جای تاسف داره
  • بهار IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
    0 0
    ايشان چندان بي ربط صحبت نكردن مثل اينكه شما اصلا به دكتر تا الان مراجعه نكرديد اقاي محمدزاده كاش يك نظر سنجي در ارتباط باكار پزشكان شود متاسفانه اين قشر ٩٠در صدتبحر لازم ندارن