رئیس سازمان صدا وسیما از مراحل تاسیس و تکمیل استودیو جدید اداره کل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی در حرم مطهر حضرت رضا(ع) بازدید کرد.

بازدید رییس رسانه ملی از استودیو جدید حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از آستان نیوز، دکتر  علی عسگری در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از از اقدامات انجام شده و فضای تعاملی جدید آستان قدس رضوی با رسانه ها، از تلاش های صورت گرفته در راستای انتشار تصاوير قرائت قرآن کریم ماه مبارک رمضان در صحن انقلاب اسلامي، سفره هاي افطاري طرح اکرام رضوی، تصاویر ویژه هوایی و پوشش مراسم احيای شب های قدر در حرم مطهر رضوی تقدیر کرد.
وی با تاکید بر ضرورت بهبود نورپردازی حرم مطهر در جهت ارتقا تصویربرداری گفت: می توانید معماري زيباي آستان قدس را با نور پردازي حرفه اي، رسانه اي وتاثير گذار تر كنيم.
رییس رسانه ملی با بیان ضرورت استقرار بهترين و بروزترين تجهيزات فنی در حرم مطهر افزود: زيبا سازي پشت بام ها به اثرگذاری بیشتر كار رسانه اي كمك مي كند.
ایجاد شرایط مناسب‌تر برای برخورداری از تصاویر با کیفیت و امکان پخش زنده بر روی ماهواره به منظور بهره برداری شبکه های مختلف داخلی و خارجی از دیگر موضوعاتی بود که علی عسکری توصیه‌ها و راهکارهایی را درباره آن ارائه کرد.
رئیس سازمان صدا و سیما در پایان اظهار امیدواری کرد در دهه کرامت امسال برای اولین بار واحد سیار و SNG پخش تصاویر با کیفیت HD در حرم مطهر رضوی مستقر می‌شوند و تصاویری زنده با بالاترین کیفیت را از این صحن و سرای قدسی منعکس خواهند کرد.
در این بازدید دکتر دارابی معاون امور استان های سازمان صدا و سیما و نصر پور، مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی نیز دکتر علی عسکری را همراهی می کردند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.