قدس آنلاین: در عمليات مشترک پليس مبارزه با موادمخدر خراسان شمالی و پليس خراسان رضوي مقدار ۶۲ کيلوگرم ترياک در شهرستان سبزوار کشف و دو متهم نيز دستگير شدند.

کشف ۶۲ کيلوگرم ترياک در ۱۵۱ قوطي نوشابه

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، رئيس پليس مبارزه با موادمخدر خراسان شمالي گفت: در پي گزارشات رسيده مبني بر اينکه شخصي به هويت «ع.الف» با يک دستگاه تريلي ولوو اقدام به حمل و نقل مواد مخدر از استانهاي شرقي کشور به استان خراسان شمالي مي نمايد، موضوع در دستور کار اين پليس قرار گرفت.

سرهنگ محمد غلامي افزود: ماموران پس از انجام يکسري اقدامات پليسي و اطلاعاتي متوجه شدند متهم قصد دارد مقدار قابل توجهي مواد مخدر را به خراسان شمالي انتقال کند که اکيپي از ماموران اين پليس براي اجراي عمليات به ابتداي حوزه استحفاظي و شهرستان سبزوار استان خراسان رضوي اعزام شدند.

اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت: ماموران پس از هماهنگي با پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سبزوار طي يک عمليات مشترک برون سازماني، تريلي مذکور را به رانندگي «م.ش» و سرنشيني متهم اصلي در ابتداي ورودي محور شاهرود به شهرستان سبزوار شناسائي و متوقف کردند.

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر خراسان شمالي همچنين تصريح کرد: تريلي با رعايت جوانب احتياط به پارکينگ ايمان سبزوار منتقل که با توجه به اينکه احتمال مي رفت مواد مخدر در زير بار گچ کاميون جاساز شده باشد، کليه بار کاميون تخليه که موادمخدري کشف نشد.

 سرهنگ غلامي خاطرنشان کرد: مجددا کاميون مورد بازرسي دقيق قرار گرفته که در نهايت از باک کاميون مذکور مقدار 62 کيلوگرم موادمخدر از نوع ترياک در 151 قوطي نوشابه بالفافه کشف و ضبط شد.

اين مقام انتظامي در پايان اظهار داشت: متهمان به همراه مواد مخدر مکشوفه و تريلي توقيفي براي سير مراحل قانوني به پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سبزوار استان خراسان رضوي تحويل شدند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.