قدس آنلاین-شهرکرد،آناهیتا موجودی: وظيفه و كار ما و شركت هاي دانش بنيان  ، ورود علم به صحنه جامعه است و قسمتي ديگر از آن كار دستگاه ها و رسانه ها است و هر كدام به نوبه خودمان بايد به جامعه بباورانيم  كه اگر خواهان رشد هستيد، بايد با مراكز علمي پيوند بخوريد.

 معاون پژوهش و فنآوري وزارت علوم،تحقيقات و فنآوري، رئيس دانشگاه شهركرد و هيات همراه با نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري ديدار و گفتگو كردند

   به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد ، پس از پايان نشست شوراي سياستگذاري و برنامه ريزي معاونان پژوهشي  منطقه 6 كشور در دانشگاه شهركرد، دكتر وحيد احمدي معاون پژوهش و فنآوري  وزارت علوم، تحقيقات و فنآوري ، جمعي از معاونان ستادي اين وزارتخانه، دكتر شامحمدي رئيس دانشگاه شهركرد و جمعي از هيات رئيسه اين دانشگاه، حجت الاسلام حمزه ، نماينده  مقام معظم رهبري در دانشگاه شهركرد با حجت الاسلام نكونام ، نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد ديدار و گفتگو كردند.

در اين ديدار حجت الاسلام نكونام طي سخناني  بر وارد كردن علم به صحنه جامعه تاكيد كرد. وي با اشاره به نقش شركت هاي دانش بنيان  در ورود علم به صحنه جامعه بيان داشتند: قسمتي از اين كار وظيفه ما است و قسمتي ديگر از آن كار دستگاه ها و رسانه ها است و هر كدام به نوبه خودمان بايد به جامعه بباورانيم  كه اگر خواهان رشد هستيد، بايد با مراكز علمي پيوند بخوريد.

نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري  در بخش ديگري از سخنان  خود خواهان توجه و پيوند همزمان علم و ايمان شد و دليل آن را  اين مسئله دانست كه اگر ما علم را به تنهايي  مورد توجه قرار دهيم و فقط بگوئيم علم، آن راهي مي شود كه ديگران رفتند و سرخوردگي اش را مي بينيم. حتما بايد علم را به ايمان گره بزنيم، علم با تعهد ايماني و اعتقادي را در مجموعه دانشگاه  و جامعه بدميم و شاهد جامعه اي با رشد همه جانبه باشيم.

شايان ذكر است قبل از سخنان حجت الاسلام نكونام، دكتر احمدي معاون پژوهش و فنآوري وزارت علوم، تحقيقات و فنآوري طي سخناني به تشريح برخي فعاليت هاي وزارت علوم و شركت هاي دانش بنيان پرداخت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.