حجت الاسلام سلیمی درباره حقوقهای نجومی برخی مدیران گفت: این مسئله قلب مردم را به درد آورده است.

حقوقهای نجومی قلب مردم را به درد آورد / پنهان‌‌سازی بحران‌زا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی درباره حقوقهای نجومی و نحوه برخورد با این افراد، گفت: دریافت حقوقهای نجومی دل مردم را به درد آورد و طبق نص صریح سخنان رهبر معظم انقلاب این کار خیانت به انقلاب است.

وی در ادامه به گذشت یکسال از برجام و بدعهدیهای امریکایی‌ها اشاره کرد و گفت: پس از گذشت یکسال از برجام بدعهدی و دبه کردن طرف مقابل بر همگان آشکار شد. آیا وقت اقدام متقابل علیه این همه کژتابی نرسیده است؟ همین 3 روز قبل 3 مصوبه علیه ایران در مجلس امریکا به تصویب رسید چرا مجلس ایران هیچ واکنشی نشان نداد؟

حجت الاسلام سلیمی با اشاره به شرایط بحرانی کشور در حوزه اقتصادی تصریح کرد: شرایط بحرانی اقتصاد کشور نیازمند عزم ملی و همکاری قواست. پنهان‌‌سازی آمار بیکاری و مخفی کردن رکود اقتصادی بر دامنه بحران می‌افزاید. هر چند کاهش نرخ سود بانکی تا حدی قابل تحسین است اما همین سود هم، کمر تولید کننده ما را شکسته و بازار رقابتی را از بین برده است.

نماینده مردم محلات با خطاب قرار دادن وزرای نیرو، جهاد کشاورزی، بهداشت، صنعت و معدن گفت: به کم آبی، نابودی باغها، مشکل بیمارستانها، تکمیل اردوگاه بهزیستی و محلات توجه و رسیدگی شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.