یک منبع خاص جنبش جهاد اسلامی در شهرک قباطیه واقع در کرانه باختری از درگیری خشونت بار اعضای این جنبش با نظامیان صهیونیست خبر داد.

درگیری خشونت‌بار صهیونیست‌ها با جنبش جهاد اسلامی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، نظامیان صهیونیست شب گذشته با هدف تخریب منزل یکی از اسرا به شهرک قباطیه در جنین واقع در کرانه باختری یورش آوردند و تعدادی از اعضای جنبش جهاد اسلامی نیز به مقابله با آنها برخاستند.

بر اساس این گزارش، شب گذشته درگیری های خشونت بار و مسلحانه بین نظامیان صهیونیست و اعضای جنبش جهاد اسلامی در این شهرک به وقوع پیوست و طی آن یکی از اسرای آزاده زخمی شد و علاوه بر آن یکی از نظامیان صهیونیست در جریان یورش یک گروه از نظامیان ارتش به این شهرک جهت تخریب منزل اسیر «بلال ابو زید»، زخمی شد.

یک منبع خاص در این باره گفت که درگیری های شب گذشته در شهرک قباطیه، طی چند سال گذشته خشونت بارترین درگیری بود و این مسئله را رسانه های خبری رژیم صهیونیستی نیز تائید کردند.

این منبع افزود: درگیری های قباطیه پیام روشنی به رژیم اشغالگر بود مبنی بر اینکه ملت فلسطین هرگز اجازه نمی دهد منازل مبارزان شهادت طلب به راحتی تخریب شود و به همین دلیل یک گروه از جوانان مسلح به مقابله با اشغالگران پرداخته و درگیری های آنها 5 ساعت طول کشید.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست با همراهی بولدوزرهای نظامی منزل اسیر ابو زید را محاصره و آن را تخریب و با خاک یکسان کردند. اسیر ابو زید متهم به دست داشتن در عملیات قدس همراه با دو مبارز فلسطینی دیگر ساکن شهرک قباطیه است.

نظامیان صهیونیست همچنین به شهر قلقیلیه در شمال کرانه باختری یورش برده و در چندین منطقه با جوانان فلسطینی درگیر شدند.

منابع محلی اعلام کردند که نزدیک به 20 گشتی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه کفار سابا در قلقیلیه حمله کرده و شروع به بازرسی منازل فلسطینیان کردند که جوانان فلسطینی با پرتاب سنگ به مقابله با آن ها پرداختند و درگیری شدیدی میان آن ها به وقوع پیوست.

دامنه درگیری تا چندین منطقه در قلقیلیه کشیده شد و در جریان این درگیری چندین جوان فلسطینی زخمی شده و عده ای نیز بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شدند.

3 شهروند فلسطینی نیز در جریان این درگیری به اسارت نظامیان صهیونیست درآمدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.