قدس آنلاین –اراک : مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت:نگرش دولت تدبیر و امید در حوزه حمایتی، نظام تحول آفرین و توانمندسازی مددجویان است و به شدت با پرداخت های مالی در صورت وجود زمینه مهارتی مخالف است.

نگرش دولت مخالفت با پرداخت های مالی در صورت وجود زمینه مهارتی 

دکتر بهروز رفیعی افزود: تعهد امسال بهزیستی ایجاد 970 فرصت شغلی برای مددجویان است که با همکاری بانک های عامل تاکنون 67 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در بخش های خدمات، کشاورزی و دامداری ارایه شده است.
وی اظهار کرد: 103 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ 300 میلیون ریال به زنان سرپرست خانوار، معلولان و معتادان پاک شده اختصاص داده شده است.
وی گفت: بهزیستی 52 وظیفه با 152 فعالیت در بخش های جمعیت خاص و عام و مددجویان را برعهده دارد که این حجم سنگین مسئولیت را با جدیت و هدفمندی پی می گیرد.
رفیعی، اولویت های برنامه سال 95 بهزیستی استان مرکزی را توجه جدی به سلامت اجتماعی، نهضت پیشگیری از آسیب های اجتماعی، بازتوانی مددجویان، پیشگیری از معلولیت ها، گسترش کمی و کیفی در اورژانس اجتماعی و همکاری با سایر دستگاه ها برشمرد.
وی، وظایف بهزیستی را در دو بخش شامل خدمت به عموم مردم جامعه مانند استفاده از مهدهای کودک، مرکز مشاوره روانشناختی و مراکز مشاوره ژنتیک و در بخش دیگر ارایه خدمات به صورت خاص به معلولان، زنان سرپرست خانوار، ایتام و معتادان عنوان کرد.
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه آسیب های اجتماعی روبه تزاید است گفت: بهره گیری هدفمند از ظرفیت تمامی بخش ها و دستگاه ها برای پیشبرد امور و ساماندهی معضلات این حوزه ضروریست.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.