قدس آنلاین - سمنان - حسین بابامحمدی: امام جمعه شاهرود گفت: سرباز نظام هستم و حال که امامت جمعه این شهر بر بنده تکلیف شده، قطعا می پذیرم

انتقال امام جمعه  شاهرود ، اماها واگرها

به گزارش قدس آنلاین ، چندیست که تصویرحکم انتقال امام جمعه شاهرود به گنبد به همراه یک فایل صوتی درفضای مجازی پخش شده است. این درحالی است که این موضوع موجب ناراحتی اکثر مردم شهیدپرور شاهرود شده و با ایجاد کمپین های طرفداری و حمایت از حجت الاسلام والمسلمین ترابی در فضای مجازی و محافل مذهبی خواستار ماندن ایشان درشاهرود شده اند.

این درحالی است که امام جمعه شاهرود درچارچوب گفتمان انقلاب اسلامی موضع گیریهای کم نظیر انقلابی داشته و در راستای فرهنگی و تبیین ارزشهای شیعه و اسلام خدمات ارزشمندی را ارائه نموده است.  وی چندی پیش با اشاره به انتقال خود به گنبد کاووس، گفت: سرباز نظام هستم و حال که امامت جمعه این شهر بر بنده تکلیف شده، قطعا می پذیرم.

این درحالی است که امام جمعه شاهرود درخواست شخصی برای انتقالی به گنبد را قویا رد کرده و گفته است بنده هرگز نامه ای ننوشته ام و فقط حجت الاسلام تقوی رئیس سیاستگزاری ائمه جمعه کشور موضوع را نخستین بار به صورت تلفنی بیان داشت که همانجا نیز به وی گفتم اگر تکلیف است می روم و اگر نه می خواهم بمانم.

گفتنی است بسیاری از مردم شاهرود با رفتن ایشان از این شهر مخالف بوده و با امضای طوماری خواهان ماندن ایشان در شاهرود شده اند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.