قدس آنلاین- بیرجند- محمد قربانی: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: آموزش ، اطلاع رسانی و آگاه‌سازی در امر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر باید برای تمام مسئولان و همه مردم یک دغدغه شود و این تفاهم‌نامه ما را در رسیدن به این امر کمک می کند.

دانشگاه آزاد و شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، علی زندی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری علمی و آموزشی بین دانشگاه آزاد اسلامی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر به طور جدی در دستور کار دبیر خانه این شورا قرار دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی افزود: تاکنون 4 نشست تخصصی با رئیس دانشگاه‌های استان در حوزه آسیب‌های اجتماعی به ویژه مبارزه با مواد مخدر تشکیل شده است.

زندی تصریح کرد:به منظور گسترش همکاری در زمینه مبارزه فرهنگی با پدیده شوم مصرف مواد مخدر و روان‌گردان‌ها و اجتماعی شدن مبارزه با مواد، همکاری علمی و آموزشی در زمینه‌های اطلاع رسانی، آگاه‌سازی، برپایی نمایشگاه پیش‌گیری نوین از اعتیاد، جلسات پرسش و پاسخ، آموزش اساتید، کارکنان و دانشجویان انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر گفت: باید این موضوع برای تمام مسئولان و آحاد مردم یک دغدغه شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان نیز در این مراسم گفت: دشمن سه نقطه حجاب،عفاف و آلوده کردن جوانان به مواد مخدر آن هم از نوع خطرناک به نام مواد مخدر صنعتی را نشانه گرفته است.

 علی‌رضا حسنی  افزود: تاکنون هزار و 200 دانشجو در کارگاه آشنایی سوء مصرف مواد مخدر آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند که این تعداد تا پایان تابستان امسال به هزار و 800 نفر افزایش می‌یابد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.