قدس آنلاین: معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ششمین همایش فرماندهان و مسئولان این نیرو در مشهد برگزار می‌شود.

برگزاری ششمین همایش فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد

سردار ابوالقاسم فروتن در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: ششمین همایش فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به میزبانی مرکز تداوم تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی امام رضا(ع) در سالن همایش‌های این مرکز برگزار می‌شود.
وی افزود: این همایش یک روزه از ساعت 7:30 تا 14 روز چهارشنبه 30 تیر ماه و با حضور 4 تن از شخصیت‌های کشوری و لشکری برگزار می‌شود.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: برگزاری پیش از این همایش نیز ششمین دوره بصیرتی فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه در همین مکان به مدت 3 روز و از تاریخ 27 تا 29 تیر برگزار شد.
فروتن با اشاره به اینکه این دوره تربیتی که به نام دوره آموزشی تربیت و تعالی فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد با محوریت امر به معروف و نهی از منکر بود، تصریح کرد: در این دوره تربیتی 9 جلسه آموزشی با حضور حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام محمدهادی رضایی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و تعدادی از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.
وی درباره برنامه‌های نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت تحقق شعار سال، تأکید کرد: در راستای برنامه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر شعار سال و تلاش جهت تحقق فرامین معظم‌له مباحث افزایش توانمندی و بصیرتی فرماندهان، برگزاری کمیسیون‌های تخصصی و همایش سراسری فرماندهان به منظور اجرایی مناسب‌تر مأموریت‌ها در راستای امنیت مرزها و نوار مرز به خصوص در بخش‌های مسلحانه مورد تأکید و توجه ویژه واقع شده است.
دبیر برگزاری ششمین همایش و دوره تربیتی فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه درباره بزرگترین دستاورد 5 دوره گذشته این دوره‌ و همایش، بیان کرد: در 5 دوره گذشته این همایش نکات مثبت زیادی در بازتاب‌ها داشتیم و با توجه به تغییرات ساختاری نیروهای مسلح و تغییرات برنامه‌های دشمنان ضدبشریت که در حوزه تروریستی فعال هستند چگونگی برخورد مناسب و اثربخش با آنها مورد تأکید بود و به واقع بزرگترین دستاورد 5 دوره گذشته به‌روز بودن توان و قدرت نظامی و دفاعی در برابر دشمنان بوده است.
فروتن گفت: افزایش توان بصیرتی و اعتقادی هم از دیگر برنامه‌ها بوده است، زیرا در شرایطی که شاهد هجوم‌های دشمنان در فضای مجازی هستیم باید آموزش‌های به‌روز در این حوزه مورد توجه باشد تا توان مقابله در برابر هجوم‌ها و حمله‌های دشمن از طریق فضای مجازی و سایبری را نیز داشته باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.