۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱
کد خبر: 403401

يک شهروند از فوت برادرش به خاطر پوشيدن کفش قاچاق خبر داد.

کفشي که صاحبش را از پا انداخت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مردم سالاری، از زاهدان، يکي از شهروندان زاهداني گفت: برادرم محسن يک جفت کفش کوهنوردي دست دوم يا استوک که بصورت قاچاق در چهارراه رسولي زاهدان به فروش مي‌رسيد را خريداري کرد ،مدتي از استفاده برادرم از کفش‌هايش نگذشته بود که دچار عفونت از ناحيه پا شد.

وي با اشاره به اينکه عفونت‌ها به حدي ادامه پيدا کرد که برادرم روانه بيمارستان شد، اظهار داشت: معالجات در زاهدان نتيجه بخش واقع نشد به همين دليل برادرم را جهت ادامه روند بهبودي به تشخيص پزشک روانه بيمارستاني در مشهد کرديم. به گفته شهروند زاهداني، پزشک معالج برادرم در بيمارستان مشهد پس از معاينات اوليه اعلام کرد که بايد انگشت پاي برادرم به دليل وخامت عفونت قطع شود.

وي ادامه داد: رضايت داديم دستور پزشک انجام شود ولي بازهم پس از مدتي مشخص شد که درمان نتيجه بخش نبوده و از سياهي دست فهميديم که بازهم عفونت در بدن وي وجود دارد.

شهروند زاهداني خاطر نشان کرد: زمان زيادي سپري نشد و ما فرصت کافي براي درمان مجدد را پيدا نکرديم و برادرم قرباني کفشي شد که مي‌خواست کوهپيمايي کند.

وي از مردم خواست نسبت به خريد پوشاک دقت کنند و از خريد اجناس و پوشاک دست دوم که در کشور به عنوان پوشاک يا البسه تاناکورا و يا استوک مشهور است اجتناب نمايند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.