قدس آنلاین: فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری ششمین دوره بصیرتی فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد گفت: توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر هدف اصلی این همایش است.

توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر هدف اصلی همایش نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمد پاکپور صبح امروز در ششمین همایش فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات مرکز تربیت و تداوم آموزش عقیدتی سیاسی امام رضا(ع) مشهد برگزار شد، اظهار داشت: ششمین دوره بصیرتی فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روز یکشنبه به مدت سه روز در مشهد آغاز شده و امروز هم گردهمایی فرماندهان و مسئولان این نیرو با حضور  فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
وی‌ افزود: در این دوره ضمن توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر، بر تقویت قوای روحی و جسمی در حوزه‌های اعتقادی، بصیرتی، نظامی و انتظامی تأکید شده است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اهداف اصلی برگزاری این همایش گفت: اهداف اصلی برگزاری این همایش،‌ بررسی اولویت های کاری و به‌روزرسانی آنها، بررسی تطبیقی برنامه‌های مصوب سال ۹۵، گزارش عملکرد مناطق ماموریتی و انجام هماهنگی‌های عملیاتی بوده است.
پاکپور گفت: این دوره با حضور ۴۰۰ فرمانده و مسئول نیروی زمینی سپاه در مشهد برگزار شد.
وی بیان کرد: از شش دوره برگزار شده دوره بصیرتی و گردهمایی فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۴ دوره در مشهد مقدس برگزار شده و علت انتخاب آن معنویت این شهر به واسطه وجود بارگاه منور رضوی بوده است و حاضران ضمن حضور در این برنامه‌ها به زیارت امام رضا(ع) مشرف شدند.
مسئول برگزاری ششمین همایش فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: این دوره‌ها همه ساله در فصل تابستان برگزار می‌شود و هفتمین دوره دوره بصیرتی و گردهمایی فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در تابستان سال آینده به میزبانی مرکز تربیت و تداوم آموزش عقیدتی سیاسی امام رضا(ع) مشهد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.