قدس آنلاین: معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: افزایش توان نظامی، بصیرتی و اعتقادی از برنامه‌های مهم نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

افزایش توان نظامی، بصیرتی و اعتقادی از برنامه‌های مهم  نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

سردار ابوالقاسم فروتن در حاشیه برگزاری ششمین همایش فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، با اشاره به برگزاری این همایش در مشهد، اظهار داشت: در این دوره تربیتی که به نام دوره آموزشی تربیت و تعالی فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه برگزار شد، محوریت ما امر به معروف و نهی از منکر بود.
وی ادامه داد: در این دوره تربیتی ۹ جلسه آموزشی با حضور حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام محمدهادی رضایی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، محمدرضا باهنر نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و تعدادی دیگر از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در راستای سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق شعار سال و تلاش جهت تحقق فرامین معظم له، مباحث افزایش توانمندی و بصیرتی فرماندهان، برگزاری کمیسیون‌های تخصصی و همایش سراسری فرماندهان به منظور اجرای مناسب‌تر مأموریت‌ها در راستای امنیت مرزها و نوار مرزی به خصوص در بخش های مسلحانه مورد تأکید بوده است.
دبیر برگزاری ششمین همایش فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در ۵ دوره گذشته این همایش نکات مثبت زیادی در بازتاب ها داشتیم و با توجه به تغییرات ساختاری نیروهای مسلح و تغییرات برنامه‌های دشمنان ضدبشریت که در حوزه تروریستی فعال هستند، چگونگی برخورد مناسب و اثربخش با آنها مورد تاکید بود و به واقع بزرگترین دستاورد ۵ دوره گذشته به روز بودن توان و قدرت نظامی و دفاعی در برابر دشمنان بوده است.
فروتن با بیان اینکه افزایش توان بصیرتی و اعتقادی از دیگر برنامه‌های نیروی زمینی سپاه در این همایش بود، اظهار کرد: در شرایطی که شاهد هجوم  دشمنان در فضای مجازی هستیم باید آموزش های به روز در این حوزه مورد توجه باشد تا توان مقابله در برابر هجوم ها و حمله های دشمن از طریق فضای مجازی را نیز داشته باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.