قدس آنلاین –اراک : معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات عمومی و دولتی به همراه فرماندار زرندیه، نماینده مردم  ساوه و زرندیه و مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از عملیات عمرانی پروژه ساخت بیمارستان امام رضا(ع) زرندیه بازدید و دستورات لازم را برای شتاب بخشی در اجرای پروژه صادر کرد.

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان امام ‌رضا(ع) زرندیه 

محمدجعفر علیزاده در بازدید از روند احداث بیمارستان امام ‌رضا(ع) شهرستان  زرندیه گفت: بیمارستان 35 تختخوابی شهرستان زرندیه با هدف ارائه خدمات بهداشتی درمانی در حال احداث است و دارای بخش‌هایی همچون اورژانس، درمانگاه، آزمایشگاه، مراقبت‌های ویژه، رادیولوژی، زایمان، کودکان و دو اتاق عمل است.

وی بیان کرد: این بیمارستان در زمینی به مساحت 23 هزار و 500 مترمربع با زیربنای سه هزار و 300 مترمربع در حال احداث است و هم اکنون ساخت آن حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علیزاده با اشاره به اینکه سال گذشته 40 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این بیمارستان پیش بینی شد که 30 درصد این بودجه اختصاص یافت، گفت: پیش‌بینی می‌شود که با تخصیص کامل این اعتبار، بیمارستان 35 تختخوابی زرندیه در سال‌جاری  مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

فرماندار زرندیه نیز در این بازدید با اشاره به کمبود فضای درمانی در این شهرستان و مشکلات اجرای پروژه، خواستار شتاب بخشی در ساخت و بهره‌برداری از این طرح برای ارائه خدمات درمانی به مردم شد.

محمد کردی با اشاره به اهمیت بهره برداری از این بیمارستان گفت: بهره‌برداری از این بیمارستان نقش موثری در ارتقای وضعیت بهداشت و درمان شهرستان زرندیه دارد.

وی افزود: این بیمارستان در جنوب غرب شهر مامونیه در مرکز شهرستان زرندیه در دو طبقه توسط وزارت راه و شهرسازی  احداث  و توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تجهیز می‌شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.