رئیس سابق اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح گفت: عربستان تحت رهبری آمریکا با همه توان و تمام دلارهایش در صدد ایجاد ناامنی در ایران است.

توصیه رئیس سابق "اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح" به دستگاه دیپلماسی

به گزارش قدس آنلاین،اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم در گفت‌وگو بامیزان، با اشاره به صحبت های روز گذشته سردار مجید ارجمندفر جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور که گفته بود "گروهک های تروریستی شمالغرب کشور توسط عربستان و آمریکا پشتیبانی تسلیحاتی و تجهیزاتی می‌شوند"، ضمن انتقاد از عملکرد دستگاه سیاست خارجی کشورمان در قبال این موضوع اظهار کرد: متاسفانه دستگاه دیپلماسی ما هنوز به عربستان و آمریکا خوشبین است درحالیکه در حمایت مالی و تسلیحاتی این دو کشور از تروریست های مخالف ایران، هیچ شک و تردیدی نیست. 
فرمانده پیشین لشکر 27 محمد رسول الله سپاه با بیان اینکه در اسناد و مدارک به دست آمده و همچنین در بازجویی های به عمل آمده کاملا مشخص شده که حمایتهای عربستان و آمریکا، گروهک های تروریستی را روانه مرزهای ایران کرده است گفت: با این وجود دستگاه دیپلماسی کشور هنوز که هنوز است به آمریکا و عربستان خوشبین است و آنچنان که در شان نظام جمهوری اسلامی است در برابر آنها موضع گیری نمی کند و همین امر باعث گستاخی روزافزون آنها شده است.
رئیس سابق اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه حمایت عربستانی ها از تروریست های مخالف ایران باید سریعا از سوی دستگاه سیاست خارجی ما پیگیری شود گفت: تنها تیزهوشی و تیزبینی رزمندگان اسلام است که جلوی توطئه های عربستان در ایران را گرفته است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم ادامه داد: با وجود آنکه سازمان های بین المللی چندان قابل اعتماد نیستند و آبی از آنها برای ما گرم نمی شود اما دستگاه سیاست خارجی ایران باید اسناد توطئه های عربستان در ایران را در اختیار این سازمان ها قرار دهد.
جانشین اسبق قرارگاه ثار الله تهران در پایان با بیان اینکه عربستان تحت رهبری آمریکا با همه توان و تمام دلارهایش در صدد ایجاد ناامنی در ایران است خاطرنشان کرد: اگر فرزندان این ملت هوشیار نباشند و پیش بینی و پیشگیری دقیقی نداشته باشند، قطعا این گروهک های تروریستی وارد کشور می شوند و فجایعی به مراتب بدتر از اتفاقات فرانسه و بلژیک را رقم می زنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.