پیشنهاد سردبیر

نماینده مردم تهران در دوره نهم مجلس گفت: امروز ما در اقصی نقاط دنیا همچون کشمیر، جنوب تایلند یا سایر نقاط دنیا سربازان مخلصی داریم که باید برای آنها محتوا و برنامه داشته باشیم که امیدواریم با همکاری طلاب خواهر به این هدف خود برسیم.

  تولید محتوا برای مسلمین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری شبستان، لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس نهم روزگذشته در نخستین نشست شورای مشورتی و راهبردی بسیج طلاب حوزه‌های علمیه خواهران که در سازمان بسیج اساتید برگزار شد، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، گفت: امروز دشمن درصدد سلطه سیاسی به کشورهای منطقه است، امروز نفوذ دشمن در بخش‌های مختلف مشاهده می‌شود، آنان همه تلاش خود را به کار بستند تا استقلال را از همه ملت‌های آزاده بگیرند.

این نماینده سابق مجلس جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، عنوان کرد: انسان‌‌های مومن هر قدمی را که در راستای مایوس و دلسرد نمودن دشمن بردارند در محضر خدا عمل صالح به حساب آمده و خداوند پاداش کار آنها را خواهد داد.

افتخاری با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه مغز متفکر و قلب تپنده جامعه ما هستند، اظهار داشت: امروز جامعه ما به محتوا و تربیت نیروی انسانی نیاز دارد که حوزه‌های علمیه می‌توانند از عهده چنین کاری برآیند.

وی با اشاره به اینکه طلاب نسبت به دانشجویان انرژی بیشتری در کسب علوم صرف می‌کنند، بیان داشت: ما در مقابله با تهاجم همه جانبه دشمن در فضای مجازی و حقیقی باید پاتک بزنیم نه اینکه فقط منتظر حمله آنها باشیم.

نماینده مردم تهران در دوره نهم مجلس با اشاره به اثرگذاری بانوان در مقابله با جنگ نرم، گفت: در دفاع نظامی مردان به خط مقدم اعزام شده و با دشمن قدرتمندانه وارد جنگ می‌شوند اما در جنگ نرم اثرگذاری بانوان به مراتب بیشتر از مردان است بنابراین باید در این عرصه از بانوان طلبه استفاده کرد.

افتخاری افزود: امروز دشمنان با برنامه ریزی منسجم و دقیق درصدد به خدمت گرفتن بانوان به عنوان یک ظرفیت اثر گذار در جوامع بشری هستند تا بیشترین بهره را از طریق آنان کسب کنند.

وی تشکیل شورای راهبردی بسیج طلاب بانوان را بسیار با ارزش دانست، گفت: این تشکل در بخش طلاب مرد به مدت سه سال است که تشکیل شده است اما برای خواهران از امروز آغاز به کار خواهد کرد، که مسئولیت آنرا به اینجانب واگذار کردند.

نماینده مردم تهران در دوره نهم مجلس در پایان خاطرنشان کرد: امروز ما در اقصی نقاط دنیا همچون کشمیر، جنوب تایلند یا سایر نقاط دنیا سربازان مخلصی داریم که باید برای آنها محتوا و برنامه داشته باشیم که امیدواریم با همکاری طلاب خواهر به این هدف خود دست پیدا کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.