قدس آنلاین- بجنورد: شهردار بجنورد از اجرای ۷ پروژه با اعتبار اجرایی ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در هفته جاری در منطقه دو شهرداری بجنورد خبر داد.

اجرای ۷ پروژه عمرانی در سطح منطقه دو شهرداری بجنورد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، کیوان دژهوت افزود: این پروژه ها بصورت هفته ای برنامه ریزی و وارد فاز اجرایی می شود و درهفته اول مرداد ماه پروژه اجرای هدایت آبهای سطحی در شهرک امام خمینی با اعتبار 4 میلیارد ریال شروع می شود.


وی ادامه داد: تکمیل پارک اقاقیا با اعتبار 300 میلیون ریال و پارک آسایش با یک میلیارد ریال شامل بهسازی واجرای فاز تکمیل معابر وفضاسازی پارک نیز آغاز و تا پایان شهریورماه به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: تکمیل پیاده روسازی خیابان فردوسی نیز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال و اجرای هدایت آبهای سطحی انتهای خیابان فردوسی جنوبی نیز با اعتبار 500 میلیون ریال نیز طی همین هفته اجرایی خواهد شد.

دژهوت گفت: پروژه تکمیل پیاده رو خیابان امام خمینی شرقی نیز با اعتبار یک میلیارد ریال طی هفته جاری آغاز و تا شهریورماه به اتمام خواهد رسید.

شهردار عنوان کرد: سایر پروژه های عمرانی دراین منطقه نیز بصورت هفته ای برنامه ریزی شده و بطور متناوب درهفته آینده چند پروژه دیگر استارت خواهد خورد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.