۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
کد خبر: 405312

مسئول واحد سیاسی دفتر تحکیم وحدت از انفعال دستگاه دیپلماسی کشور در قبال اقدامات غیرانسانی آل‌خلیفه بحرین علیه آیت‌الله شیخ عیسی قاسم انتقاد کرد.

وزارت امورخارجه منفعل نباشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، صادق آقاجری مسئول واحد سیاسی دفتر تحکیم وحدت با اشاره به وضعیت «شیخ عیسی قاسم» عالم بحرینی اظهار کرد: این ضعف دستگاه دیپلماسی است که هر روز علمای اسلام در اقصی نقاط ممالک اسلامی اعدام یا زندانی می‌شوند و کسی نیست تا مردم مسلمان را نسبت به این مسئله حساس کند.

وی با  بیان اینکه این کار دولت بحرین نیاز به برخورد بسیار جدی دستگاه دیپلماسی دارد، تصریح کرد: باید این موضوع  از طریق مجامع بین‌المللی پیگیری شود تا دوباره روسیاهی این مجامع روشن شود.

مسئول واحد سیاسی دفتر تحکیم وحدت خاطرنشان کرد: مردم و تشکلهای دانشجویی باید قبل از اینکه دیر شود، وارد عمل شده و با برگزاری همایشهای مردمی ضمن دلگرمی به مردم بحرین، آنها را به ادامه مبارزه بر ضد حکومت آل‌خلیفه تشویق کنیم.

وی با بیان اینکه حمایت مردمی برای فضاسازی جهانی علیه حکومت جبار آل خلیفه بسیار مهم هست، تصریح کرد: سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم در فضای سیاسی امری عجیب و بی‌سابقه است و البته از کشورهای دیکتاتور به دلیل نبود قانون و همچنین حمایتهای پشت پرده امریکا و عربستان چنین امری غیرقابل پیش‌بینی هم نبود.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: باید این موضوع رسانه‌ای شود و از عدالتخواهان و مبارزین با ظلم و فعالان مستقل حقوق بشر برای همراهی با ما فراخوان داده شود تا اجماعی جهانی علیه اقدامات غیر انسانی حاکمان سفاک بحرین انجام شود.

آقاجری با اشاره به انفعال دستگاه دیپلماسی در قبال اقدام خصمانه آل خلیفه در پایان تاکید کرد: مردم و دستگاه دیپلماسی کشورمان نباید اجازه بدهند مسئله شهادت شیخ نمر برای شیخ عیسی قاسم تکرار شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.