قدس آنلاین- بیرجند: طی مراسمی با حضور قائم مقام پزشکی قانونی کشور، محسن جعفرزاده به عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان خراسان جنوبی معرفی شد.

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی اظهار داشت: انتظار داریم پزشکی قانونی با توجه با سختی کار بهتر دیده شود.

محمد صیفی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی با وسعت 150 هزار کیلومتر وسعت 13 واحد قضایی دارد افزود: از این تعداد 2 واحد دادگاه بخش مشغول به ارائه خدمت قضایی در استان هستند.

وی با بیان اینکه راه‌های این استان جزو راه‌های پرحادثه است گفت: در هفته گذشته در تصادفات محورهای استان تعداد زیادی از هم‌ استانی‌هایمان کشته شدند که این موضوع خود مراجعه به دادگاه‌ها و واحدهای پزشکی قانونی را افزایش داده است.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه باید توجه ویژه به واحدهای قضایی شود اظهار داشت: به دلیل مراجعات قضایی زیاد باید شرایط به نحوی فراهم شود تا مردم برای رفع مشکلات مختلف در حوزه پزشکی قانونی به نقاط دیگر مراجعه نکنند.

صیفی  بیان کرد: سازمان پزشکی قانونی نقش زیادی در اجرای عدالت و احقاق حق دارد و نظرات پزشکان در پزشکی قانونی مبنا و مستندات آرا و احکام قضایی است.

وی گفت: باید رغبت و انگیزه ایجاد شود تا منابع انسانی نیروی متخصص در پزشکی قانونی حضور یابند و در بخش منابع مالی باید مشکلات برطرف تا شاهد آن باشیم که مردم برای دریافت پاسخ یک نمونه‌برداری به استان‌های دیگر مراجعه نکنند زیرا علاوه بر داشتن هزینه در مسیر جاده خطراتی وجود دارد.

در این مراسم محسن جعفرزاده به عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی خراسان جنوبی منصوب شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.