قدس آنلاین/ فاطمه معتمدی: نماینده مردم سبزوار در مجلس مهم ترین مشکلات این شهرستان را نبود ارتباط بین مدیریت بخش دولتی و خصوصی ارزیابی کرد و اظهار داشت: این موضوع سبب شده است، سرمایه گذار رغبتی برای سرمایه گذاری در این شهرستان نداشته باشد.

پروژه فولاد سبزوار همچنان خاک می خورد

مقصودی در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: همچنین مؤسسات مالی و اعتباری مانند ثامن الحجج، آرمان بدر توس و میزان مشکلاتی را برای سپرده گذاران در سبزوار ایجاد کرده است، لذا این مسأله از دیگر چالش‌های این بخش از خراسان رضوی است.

 

*تعطیلی با 65 درصد پیشرفت فیزیکی!

وی با اشاره به تعطیل و نیمه فعال بودن اکثر بنگاه‌های تولیدی سبزوار اضافه کرد: پروژه راه آهن سلطان آباد به سبزوار که کار احدادث آن از هشت سال پیش آغاز شده است، با وجود پیشرفت فیزیکی 65 درصدی تعطیل است.

وی ادامه داد: در کنار آن پروژه فولاد سبزوار نیز با وجود برخورداری از 70 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی تعطیل است. کار ساخت این پروژه نیز از هشت سال پیش شروع شده است.

 

*بیداد بیکاری در سبزوار

وی در بخش دیگر با بیان اینکه بیکاری در سبزوار بیداد می‌کند، یادآور شد: باید بخش دولتی،خصوصی، مجلسی‌ها و همه باید بپذیرند که بد اخلاقی‌های سیاسی در سطح خراسان رضوی و شهرستان کنار گذاشته شود و همه در هر پست و مقام و جایگاهی باید خدمتگذار مردم باشیم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.