قدس ‌آنلاین- بیرجند: رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران بیرجند با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۸۳۶ کارآموز پسر در کارگاه‌های آموزشی مرکز آموزش برادران شرکت کردند، گفت: در این مدت ۷۶۱ گواهینامه برای مهارت آموختگان صادر شده است.

شرکت بیش از۸۰۰ کارآموز پسر درکارگاه های مرکز ‌آموزش فنی وحرفه ای بیرجند

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، حسین دانش در حاشیه بازدید مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی از مراکز فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 551 نفر برای آزمون الکترونیکی آنلاین و 321 نفر در آزمون‌های هماهنگ شرکت کردند.

وی با بیان اینکه  در این مدت 761 گواهینامه برای مهارت آموختگان صادر شد، افزود: از ابتدای امسال تاکنون 836 کارآموز پسر در کارگاه‌های آموزشی مرکز برادران بیرجند آموزش دیدند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌‌ای برادران بیرجند گفت: در راستای اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده در زمینه توانمندسازی سربازان زندانیان، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران بیرجند در مدت 4 ماه امسال دوره‌های آموزشی ویژه سربازان و زندانیان را برگزار کرد.

دانش افزود: در این مدت 113 نفر از افراد با 18 هزار و 648 نفرساعت در قالب 7 دوره آموزشی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره مند شدند.

وی اظهار داشت: براساس تفاهم‌نامه‌ اداره کل آموزرش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی و شرکت آب و فاضلاب شهری استان دوره‌های نصب کنتورهای فرعی آب و اتصال تلفیقی برای پیمانکاران و استادکاران زیر مجموعه این شرکت تعداد 59 نفر به مدت 38 ساعت آموزش دیدند.

رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای برادران بیرجند گفت: در این مدت برای تعداد 226 نفر تخفیف بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی، آزمون تئوری و عملی و نیز کارت الکترونیک صادر شد.

دانش با بیان اینکه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران بیرجند به عنوان بزرگترین مرکز آمورش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی فعالت دارد، اظهار داشت: این مرکز با مساحت 40 هزار مترمربع و زیر بنای 12 هزار مترمربع با 14 کارگاه در بخش ثابت با امکانات شبانه روزی نمازخانه و 7 کارگاه مجهز در زندان‌ها فعالیت می‌کند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران بیرجند گفت: همچنین این مرکز از ابتدای سال تاکنون برای 100 نفر از اعضای اتحادیه‌ها و صنوف آزمون و تأییدیه صادر کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.