گروه «جامعه» قدس آنلاین/ کاهانی مقدم: جسد جوانی که با شلیک یک گلوله به زندگی‌اش پایان داده بود، دیروز در یکی از روستاهای حومه مشهد کشف شد.

مرگ مشکوک جوان روستایی با گلوله کلت غیراستاندارد

 

به گزارش خبرنگار ما ساعت 10 و 30 دقیقه روز گذشته مأموران کلانتری خلق آباد از مرگ مشکوک جوان حدوداً 35 ساله‌ای در روستای فرخد واقع در محور مشهد- کلات باخبر شدند.

مأموران ضمن حضور در محل کشف جسد این جوان در کنار یکی از باغهای واقع در انتهای روستای فرخد و در مسیر روستای کلاکوب، مراتب را به سیدجواد حسینی، بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد اطلاع دادند.

دقایقی بعد با حضور مقام قضایی و اکیپی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی، عوامل بررسی صحنه جرم و پزشکی قانونی در محل و آغاز تحقیقات و بررسی‌ها مشخص شد، جسد متعلق به جوانی از اهالی منطقه است که به وسیله شلیک یک گلوله به سرش فوت کرده است.

در ادامه بررسی‌ها ضمن کشف هفت عدد گلوله متعلق به یک کلت غیراستاندارد طرح زوآف ترکیه‌ای، که در کنار جسد کشف شده بود، پوکه فشنگی که به سر متوفی شلیک شده بود نیز به دست آمد.بنابراین گزارش بررسی‌های دقیق محل و نیز معاینات جسد متوفی که هیچ گونه آثار درگیری و ضرب و جرحی نداشت، حاکی از آن بود که این جوان دراقدامی خودخواسته با شلیک گلوله به زندگی خود پایان داده است.

در همین حال به دستور قاضی حسینی جنازه این جوان برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات گسترده کارآگاهان اداره ویژه جنایی پلیس آگاهی استان به منظور دستیابی به علت و انگیزه این اقدام و کشف معمای مرگ مشکوک این جوان آغاز شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.