کاهانی مقدم - خط قرمز: مرد حدوداً ۶۰ ساله ای صبح دیروز از روی عرشه بالای پل میدان آزادی مشهد به پایین پرید و جان سپرد.

خودکشی مرد میانسال به خاطر مشکلات مالی

 

این مرد ساعت 7 صبح، ضمن بالا رفتن از روی عرشه بالای پل از سمت میدان جمهوری اسلامی به سمت پل استقلال، خود را از ارتفاع  بیش از 30 متر به پایین که مسیر عبور و مرور خودرو‌ها از سمت میدان ملک آباد به بولوار وکیل آباد است، انداخت و در دم جان سپرد.

لحظاتی پس از این واقعه علاوه بر نیروهای آتش نشانی و مأموران انتظامی که با تماس تلفنی شاهدان عینی از ماجرا باخبر شده بودند، بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به همراه اکیپی از کارآگاهان، پزشکی قانونی و عوامل بررسی صحنه جرم، در محل حضور یافته و به تحقیق و بررسی پیرامون حادثه پرداختند.

در بررسی‌های اولیه، در جیب این فرد دستنوشته ای یافت شد که در آن مشکلات مالی و معیشتی، انگیزه این اقدام متوفی عنوان شده است.

برخی شاهدان نیز در این تحقیقات اظهار داشتند که عزم این فرد برای خودکشی آنقدر جدی بوده که حتی فرصتی برای حضور نیروهای امدادی و مذاکره و صحبت با وی باقی نگذاشته و تقریباً همزمان با بالا رفتن از روی پل، خود را به پایین پرتاب کرده است. تصاویر دوربین‌های کنترل ترافیک مستقر در محل نیز مؤید سرعت عمل در این اقدام خودخواسته می باشد.

گزارش خبرنگار ما حاکی است به دستور بازپرس ویژه قتل عمد، جسد متوفی برای انجام معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات گسترده ای برای دستیابی به دلایل این واقعه آغاز شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.