روزنامه وطن امروز یکی از بدهکاران بزرگ به روزنامه ایران است که از پرداخت بدهی سنگین خود به موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران امتناع می کند.

دلواپسى و تضييع حقوق بيت المال از "تيتر" تا "عمل"
به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، یک مقام مسئول در روابط عمومی روزنامه ایران گفت: روزنامه وطن امروز با مدیریت مهرداد بذرپاش که از دولت های نهم و دهم حمایت می کرد در فاصله مهرماه 87 تا آذرماه 89 با امکانات متعلق به روزنامه ایران به چاپ می رسید و هزینه های کاغذ، چاپ و توزیع آن را موسسه ایران پرداخت کرده است.
 
وی ادامه داد: درپی توقف این روند،هزینه های چاپ، کاغذ، لیتوگرافی و توزیع روزنامه ' وطن امروز' با قیمت تمام شده محاسبه شد و مسوولان آن روزنامه طی صورتجلسه ای که به امضا رساندند، متعهد به پرداخت بدهی خود شدند. میزان این بدهی بیش از هفت میلیارد ریال است.
 
این مقام مسئول گفت: اما از آن زمان تاکنون علیرغم تمامی پیگیریها، مدیریت روزنامه وطن امروز از پرداخت بدهی ها خودداری می کند.
 
وی گفت: امتناع گردانندگان وطن امروز از پرداخت این بدهی علیرغم مدارک روشن و آشکار، باعث ارجاع پرونده به مراجع ذیصلاح شد و بازهم علیرغم تایید مدارک و ادعای موسسه ایران، هنوز مسوولان وطن امروز حاضر به پرداخت این بدهی نیستند.
 
روزنامه وطن امروز در هفته های اخیرعکس، تیتر و مطالب زیادی را به فیش های حقوقی غیرمتعارف و ضرورت بازگرداندن آن ها به بیت المال اختصاص داده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.