فردی که در یکی از زندان‌های فرانسه در حبس به سر می‌برد، تهدید کرد که به زودی عملیاتی بزرگتر از حمله مرگبار نیس انجام خواهد داد.

حمله‌ای بزرگتر از عملیات نیس انجام می‌دم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، یک زندانی زندان Val-de-Reuil فرانسه دیروز (دوشنبه) نسبت به ارتکاب حمله‌ای شدیدتر از حمله تروریستی مرگبار «محمد الحوائج بوهلال» در شهر نیس تهدید کرد.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو به نقل از اتحادیه زندانبانان فرانسه، این زندانی هنگامی که با مأموران زندان برای پیاده‌روی به محوطه زندان می‌رفته در حضور آنها اعلام کرده که قصد دارد حمله‌‌ای بسیار شدیدتر از آنجه بوهلال در پایان جشن ملی فرانسه سازماندهی کرد، انجام دهد.

بر اساس بیانیه منتشره از سوی اتحادیه زندانبانان، این زندانی ضمن سر دادن فریاد «زنده‌باد داعش» اظهار داشته: «آنچه عامل حمله نیس انجام داده در مقایسه با آنچه من می‌خواهم انجام دهم هیچ چیز نیست. خواهید دید که من قادر به انجام چه کاری هستم.»

پس از این اظهاراتی زندانی، نگهبانان و زندانبانان زندان از وی خواستند که به سلول خود بازگردد، اما وی به سوی یکی از نگهبانان حمله‌ور شده و با خرد کردن شیشه عینک وی، او را از ناحیه صورت به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.