۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
کد خبر: 406132

مرد نجار که پس از قتل هولناک طلبکار خود، جسد او را در آشپزخانه دفن کرده بود، پای میز محاکمه قرار گرفت.

 دفن جسد مرد طلبکار در آشپزخانه

به گزارش قدس آنلاین بیستم مرداد سال گذشته خانواده مرد جوانی با مراجعه به پلیس شهرری از ناپدید شدن او خبر دادند.
همسر این مرد به ماموران گفت: محمدرسول مدتی بود از دوستش اسماعیل یک میلیون تومان طلب داشت. دیروز برای گرفتن طلب خود سراغ اسماعیل رفت و دیگر بازنگشت. تلفن همراهش هم خاموش است. ماموران 21 مرداد راهی خانه اسماعیل شدنداما مرد جوان منکر هرگونه اطلاعی از سرنوشت دوستش شد.
در ادامه کارآگاهان در بازرسی خانه متوجه شدند کف آشپزخانه بتازگی موزائیک شده است. اسماعیل در این باره گفت: لوله فاضلاب شکسته بود و مجبور شدیم زمین را حفر کنیم. ماموران که به اظهارات این مرد مشکوک شده بودند، زمین را کنده و با جسد محمدرسول روبه‌رو شدند.
به این ترتیب اسماعیل لب به اعتراف گشود و به ماموران گفت: محمدرسول یک میلیون تومان از من طلب داشت. روز حادثه او را در خیابان دیدم و از من پولش راخواست. من هم به او گفتم به خانه من برویم تا با یکدیگر حرف بزنیم. وقتی وارد خانه شدیم، به او گفتم اکنون پولی ندارم. با هم درگیر شدیم و من گلویش را گرفتم. صورتش کبود شد و روی زمین افتاد. برای این که از مرگش مطمئن شوم، چاقویی را در قلبش فرو کردم.
وی ادامه داد: در حال حفر قبر در کف آشپزخانه بودم که همسایه‌ها اعتراض کردند. جسد را تا صبح در کمد دیواری مخفی کردم. صبح دو کارگر آوردم و به بهانه ترکیدن لوله فاضلاب از آنها خواستم زمین را حفر کنند. بعد از رفتن آنها جسد را دفن کردم.
پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال و مرد نجار دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. قضات دادگاه پس از رسیدگی به پرونده با توجه به این‌که فرزندان مقتول به سن قانونی نرسیده بودند، جلسه دادگاه را تجدید کردند تا رئیس قوه قضاییه دراین‌باره اظهارنظر کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.