نماینده روسیه مستقر در دفتر نمایندگی نهادهای سازمان ملل در ژنو به اظهارات استفان دی میستورا در قبال سپردن ماموریت ایجاد گذرگاه‌ انسانی در حلب به سازمان ملل واکنش نشان داد.

مسکو پیشنهاد دی میستورا درباره گذرگاه انسانی در حلب را بررسی میکند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، نماینده روسیه مستقر در دفتر نمایندگی نهادهای سازمان ملل در ژنو درباره اظهارات امروز جمعه استفان دی میستورا درباره گذرگاه انسانی در حلب سوریه واکنش نشان داد.

یک روز پس از آنکه وزیر دفاع روسیه از طرح مشترک این کشور و سوریه برای برقراری گذرگاه‌های انسانی در حلب خبر داد، نماینده سازمان ملل در امور سوریه اعلام کرد که به روسیه پیشنهاد می شود که ماموریت ایجاد گذرگاه‌های امن انسانی در حلب سوریه را به سازمان ملل واگذار کند.

استفان دی میستورا گفت: ضرورت دارد که بحث و گفتگو درباره راه‎های امن انسانی در حلب سوریه ادامه داشته باشد و به روسیه پیشنهاد کردیم که ماموریت ایجاد این گذرگاه های انسانی را به سازمان ملل واگذار کند که در این زمینه تخصص دارد.

به گزارش رویترز، نماینده روسیه مستقر در دفتر نمایندگی نهادهای سازمان ملل در ژنو به اظهارات نماینده ویژه سازمان ملل واکنش نشان داد.

این مقام روس گفته است که روسیه پیشنهادات استفان دی میستورا درباره بهبود عملیات انسان دوستانه توسط روسیه و سوریه در حلب را بررسی و مطالعه خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.