۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
کد خبر: 406728

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با اشاره به اینکه شهدا، ادامه دهنده راه اهل بیت (ع) هستند، گفت: سرنوشت جنگ در عملیات های «کربلای ۴»، «کربلای ۵» و «کربلای ۸» رقم خورد که رزمندگان فارس در آن نقش اساسی داشتند.

شهدا، ادامه دهنده راه اهل بیت (ع)

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری شبستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار خداداد ابراهیمی، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس امشب (7مرداد) در حاشیه مراسم یادواره شهدای «سلطان آباد» که با حضور مردم محلی و مسئولین در مسجد شهدای سلطان آباد برگزار شد، ضمن عرص تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (علیه السلام)، گفت: شهدا، ادامه دهنده راه اهل بیت (علیهم السلام) هستند.

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با اشاره به اینکه شهدا در حفظ و حراست انقلاب اسلامی کوشیدند، تاکید کرد: شهدا با خون خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند که امروز به نهالی تنومند تبدیل شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از کاری که شهدا کردند، نیست، افزود: شهدا دارای بصیرت و بینش عمیق بودند و اگر به وصیت نامه آنان به خوبی بنگریم در میابیم که آنان در وصیت نامه های خود راه زندگی را به ما نشان دادند.

 

این مقام عالی نظامی، تکلیف امروز مردم را تبعیت از فرامین رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) در خصوص اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و یادآور شد: شهدا با بینش خود از فرامین امام راحل (ره) تبعیت کردند.

 

وی با اشاره به اینکه سرنوشت جنگ در عملیات های «کربلای 4»، «کربلای 5» و «کربلای 8» رقم خورد که رزمندگان فارس در آن عملیات ها نقش اساسی ایفا کردند، یادآور شد: دشمن برای انتقام، شیراز و سایر شهرها با بمباران کرد.

 

سردار ابراهیمی با یادآوری لزوم توجه به خانواده معزز شهدا و تجلیل از آنان، اظهار داشت: باید جانبازان هم مورد تفقد و تجلیل قرار گیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.