سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس برگزاری یادواره شهدا را راهی برای معرفی سیره شهدا به نسل جدید دانست و گفت: نسل سوم و چهارم انقلاب باید با سیره عملی شهدا و راه آنان آشنا شوند.

راهی برای معرفی سیره شهدا به نسل جدید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری شبستان، رضا باقری، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس امشب (7مرداد) در حاشیه مراسم یادواره شهدای «سلطان آباد» که با حضور مردم محلی و مسئولین برگزار شد، گفت: این یادواره ها با هدف معرفی سیره عملی شهدا به نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

وی برگزاری یادواره شهدا را راهی برای معرفی سیره شهدا به نسل جدید دانست و گفت: نسل سوم و چهارم انقلاب باید با سیره عملی شهدا و راه آنان آشنا شوند.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه آنچه که امروز به آن نیازمندیم سبک زندگی شهداست چرا که این نوع سبک زندگی می توان گشایش گر مشکلات روز جامعه باشد، افزود: بصیرت و ولایت مداری شهدا به ویژه شهدای استان فارس همواره زبانزد خاص و عام بوده است.

 

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس با اشاره به حمایت این نهاد فرهنگی از برنامه های یادواره های شهدا، تاکید کرد: این یادواره به همت کانون تخصصی ایثار و شهادت استان فارس، کانون فرهنگی و هنری «شهدای سلطان آباد» برگزار شد و در آن از کتاب «سرداران» و نرم افزار چندرسانه ای «یادگاری» رونمایی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.