۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
کد خبر: 407123

خط قرمز: ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه کارگران یک ساختمان نیمه‌کاره در تماس با پلیس از درگیری خونین در ساختمان پنج طبقه ای خبر دادند. با حضور مأموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس در محل حادثه مشخص شد پسری ۱۸ ساله در این درگیری مجروح شده و امدادگران اورژانس پس از معاینه مرگ او را تأیید کردند.

قتل پایان آب‌بازی کارگران ساختمانی

با مشخص شدن علت مرگ پسر 18 ساله به زودی هویت او به نام نورعلی اهل افغانستان مشخص شد. یکی از کارگران در جریان تحقیقات در مورد علت قتل جعفر اظهار کرد پسر جوان اهل افغانستان است و سه ماه قبل برای کار به این ساختمان آمد. ساعتی قبل او مشغول آب ریختن روی دیوار بتنی در طبقه سوم بود که مقداری آب روی عیسی، کارگر ایرانی ریخته شد. وقتی عیسی به مقتول اعتراض کرد او به شوخی شیلنگ آب را روی او گرفت و مشغول آب‌بازی شد. دقایقی بعد وقتی او به پایین ساختمان آمد، عیسی با جعفر درگیر شد وقتی به پایین ساختمان آمدم جعفر غرق خون روی زمین افتاده بود و عیسی هم فرار کرد.

با شناسایی هویت عیسی، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به دستور محسن مدیرروستا بازپرس ویژه قتل تحقیقاتشان را برای شناسایی و دستگیری عامل جنایت آغاز کردند که بزودی مشخص شد او در زابل یک مغازه لوازم جانبی موبایل راه انداخته است و حدود 4 ماه بعد از ارتکاب جنایت در زابل دستگیر شد. اواخر هفته گذشته بود که قاتل برای اظهار آخرین دفاعیات خود باردیگر در شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران در برابر بازپرس محترم پرونده قرار گرفت.

او برای آخرین دفاعیات در برابر بازپرس اینگونه اظهار کرد که وقتي روز حادثه به ‌خاطر يك شوخي بين مقتول و كارگران ديگر درگيري لفظي پيش آمد، من براي جداكردن آنها رفتم ولي مقتول و ‌دوستانش به من ناسزا گفتند.پس از آن درگير شديم كه با چوب به من حمله كردند و به سرم زدند. من هم چاقويي برداشتم و به مقتول ضربه‌اي زدم. پس از قتل هم فرار كردم. اگر مقتول به من حمله نمي‌كرد من هيچ دشمني‌ با او نداشتم. پس از اقرار اين متهم و بازسازي صحنه جنايت، به دستور بازپرس محسن مدیرروستا، او با صدور کیفرخواست پرونده برای تشریح انگیزه و دفاع از خود به اتهام قتل عمد، به زودی در برابر قضات دادگاه کیفری استان قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.