قدس ‌آنلاین- بیرجند: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با تاکید برحفظ استقلال کاری در کمیته امداد گفت: ۲۰ درصد از اشتغال کشور در زمینه‌های مختلف از طریق این نهاد ایجاد می‌شود.

۲۰ درصد اشتغال کشور توسط کمیته امداد ایجاد می شود

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند،سید منصور برقعی در دیدار با استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کمیته امداد از جمله نهادهای مهم و برخاسته از متن انقلاب است اظهار داشت: کمیته امداد نیز به تبعیت از مقام معظم رهبری با تمام توان آماده حمایت از دولت تدبیر و امید در تمامی زمینه‌ها از جمله ایجاد اشتغال پایدار در استان‌ها است.

وی با تاکید برحفظ استقلال کاری در کمیته امداد افزود: 20 درصد از اشتغال کشور در زمینه‌های مختلف از طریق این نهاد ایجاد می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: با وجود محرومیت‌های گسترده این استان دارای توانمندی‌ها و پتانسیل‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف است که می‌تواند مورد توجه مسئولان امر در حوزه کمیته امداد قرار گیرد.

وی با اشاره به فرهنگی بودن مردم خراسان جنوبی اظهار داشت: در حوزه صنعت فرش، صنایع خرد و مشاغل خانگی این استان دارای ظرفیت‌های خوبی است که می‌تواند در زمینه ایجاد اشتغال و برطرف کردن معضل بیکاری مورد توجه قرار گیرد.

کمیته امداد یکی از سازمان‌هایی است که بیشترین ارتباط را با مردم و بدنه جامعه دارد

استاندار خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: ایجاد اشتغال از طریق ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان یکی از مهم‌ترین سرفصل‌های کاری در این نهاد مهم و انقلابی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

سید علی اکبر پرویزی با بیان اینکه تعداد مددجویان تحت پوشش کمیته امداد باید هر روز نسبت به روز قبل کمتر شود افزود: توانمندسازی این افراد باید به عنوان یک اصل بسیار مهم و اساسی مورد توجه مسئولان و دست‌اندرکاران امر در این حوزه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: هر یک از مسئولان اگر در حوزه کاری مرتبط به وظایف و رسالت‌های ذاتی خود عمل کنند و در مسیر خدمت به مردم از تمام توان کاری و اداری خود استفاده کنند بسیاری از مشکلات در بخش‌های مختلف برطرف می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی افزود: کمیته امداد یکی از سازمان‌هایی است که بیشترین ارتباط را با مردم و بدنه جامعه دارد بیان کرد: سلامت مالی و اخلاقی جزو خطوط قرمزی است که در این نهاد مهم و انقلابی باید به طور جد مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

وی صداقت در رفتار و کردار مدیران را بسیار مهم دانست گفت: مردم رفتار و گفتار ما را با دقت و ظرافت مورد توجه قرار می‌دهند و در صورت مغایرت رفتارها با گفتارمان طور دیگری با مسئولان رفتار خواهند کرد.

پرویزی افزود: پاسخگویی به موقع به مراجعه کنندگان و مددجویان در این نهاد باید مورد توجه باشد و در صورتی که درخواست‌ها با مقررات اداری هم‌خوانی ندارد باید در اسرع وقت و با رعایت حرمت و عزت مردم پاسخ لازم ارائه شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به حفظ کرامت و بزرگی مردم در نهاد کمیته امداد گفت: با افرادی که به کمیته امداد مراجعه می‌کنند باید در نهایت ادب و متانت رفتار شود و از رفتارهایی که ممکن است جنبه تحقیر داشته باشد به شدت پرهیز شود.

پرویزی تصریح کرد: توسعه سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال از جمله اولویت‌های کاری دولت در استان است و کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان یکی از دستگاه‌های معین در این زمینه می‌تواند نقش بسیار مهمی ایفا کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.