مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: توجه به قرآن و آموزه های این کتاب آسمانی می تواند در سامان دادن به جامعه و رفع ناهنجاری های اجتماعی موثر است.

توجه به قرآن در رفع ناهنجاری های اجتماعی مؤثر است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری شبستان، مصطفی خزائی، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان شب گذشته(9 مرداد) در جمع خبرنگاران گفت: امروز شاهد برگزاری مسابقات متعدد علمی، فرهنگی و هنری در وزارت آموزش و پرورش در سایر استان ها هستیم .

 

وی با بیان اینکه استان همدان میزبان رخداد مبارک و بزرگ قرآنی است، افزود: برگزاری اینگونه مسابقات علاوه بر بحث تربیتی و آموزشی ؛ برکت و معنویت را همراه خود به استان می آورد.

 

وی تصریح کرد: از ابتدای برگزاری این مسابقات قرآنی عوامل اجرایی با وحدت، همدلی، دلسوزی و تعهد به قرآن کریم تلاش های بی شائبه ای در راستای خدمتگزاری داشتند .

 

  وی با بیان این که قرآن دل‌ها را روشن می‌کند و آینده‌ درخشانی پیش روی انسان قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: ما در دوره‌ای قرار گرفتیم که دشمنان اسلام در صدد هستند تا جوانان ما را به سمت انحراف بکشانند اما با پناه بردن با قرآن که به زندگی انسان جهت می‌دهد، می‌توان آنها در این امر ناکام گذاشت.

 

برگزاری 10 محفل انس با قرآن در مسابقات قرآنی

 

عباس تجری، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان همدان گفت: استان همدان در برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزان سراسر کشور 10 محفل انس با قرآن با حضور دانش آموزان در مساجد استان برگزار کرده است.

 

وی افزود: از آغاز فعالیت ستاد برگزاری مسابقات قرآنی 200 نفر از عوامل اجرایی و دست اندرکاران شبانه روز در راستای خدمت رسانی فعالیت داشتند.

 

وی تصریح کرد: بازدید از لاغ موزه دفاع مقدس، غار علیصدر، آثار و ابنیه تاریخی و جاذبه های تفریحی و توریستی از برنامه های آموزش و پرورش برای دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات قرآنی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.