۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
کد خبر: 407581

دو مرد آدمربا که قصد ربودن دو دختر را به عنوان مسافر داشتند پس از دستگیری روانه زندان شدند تا به زودی حکم قطعی‌شان در دادگاه صادر شود.

راننده ارابه شیطانی دستگیر شد

سوم مرداد ماه جاری رأس ساعت 23 و 25 دقیقه مأموران کلانتری 103 گاندی در حال گشت زنی در خیابان‌های حوزه استحفاظی خود متوجه اجتماع مردم به دور دو دختر و یک پسر شدند. پس از این مردم به سمت خودروی گشتی نزدیک شدند و اعلام داشتند که یک پژو 206 در حال رفتن بود که دختری از ماشین خودش را بیرون پرتاب کرد و پس از آن راننده ماشین توقف کرد و مرد دیگری که در صندلی شاگرد نشسته بود از این محل متواری شد و به همین دلیل ما مرد راننده را دستگیر کردیم.

پس از ثبت این موضوع یکی از دختران که خودش را از ماشین به بیرون پرتاب کرده بود به بیمارستان منتقل شد و دختر دیگر به همراه مرد راننده به کلانتری منتقل شدند. در اینجا بود که دختر جوان اظهار کرد دو مرد قصد داشتند ما را بربایند در حالیکه من و دوستم برای رفتن به خانه خود در همان حوالی سوار ماشین شان شده بودیم. هیچ چیز مشکوکی نبود که مانع از سوار شدن ما به آن ماشین شود تا اینکه راننده اظهار کرد اول از همه باید دوستش را برساند و بعد ما را به مقصدمان ببرد. ما نپذیرفتیم تا اینکه دوست مرد جوان صدای ضبط خودرو را بالا برد و دوستم در ماشین را برای ترساندن آنها باز کرد و با اصرار بار دیگر این آقای راننده گفت بعد از رساندن دوستش ما را خواهد رساند و به یکباره سرعتش را بالا برد که دوستم به بیرون پرتاب شد.

با اینحال مرد راننده همه چیز را انکار کرد و گفت قصدش از این کار آدمربایی نبوده است و در برابر این سؤال که چرا رفیقش از صحنه گریخته اظهار بی اطلاعی کرد و گفت او پسر عمویش بود که پس از ترمز فراری شد. پس از ثبت اظهارات شاکی و متهم پرونده به حضور بازپرس محمد سهرابی رسید و با دستور ایشان تلاش ها برای دستگیری پسر عموی مرد راننده شروع شد و بالاخره پس از مدت یک هفته متهم دیگر این پرونده نیز بازداشت شد. پس از این بود که هر دو متهم در برابر بازپرس محترم پرونده قرار گرفتند و به جرم خود برای رباییدن دو دختر جوان اعتراف کردند. پس از ثبت اظهارات این دو متهم، هر دو نفر به دستور بازپرس ویژه دادسرای ناحیه 27 در اختیار مأموران اداره یازدهم آگاهی قرار گرفتند تا تحقیقات تکمیلی در مورد جرم آنها مورد بررسی و تحقیق بیشتر قرار بگیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.